20 Reacties

4 jaar geleden

Zelfs met het tuigje? Zit het tuigje wel goed?

4 jaar geleden

Voetenplank weghalen

4 jaar geleden

Heb je er ook een tafelblad op? Misschien dat hij er dan wat lastiger uit kan komen. Hier ook de triptrap met baby set.. Maar ze klimt er niet uit haha dus meer tips heb ik niet

4 jaar geleden

Zou je een foto willen maken van de stoel zitting incl plankje

4 jaar geleden

Bij ons wilt ze er ook uitklimmen maar we hebben de plank bij de voetjes weg gehaald zodat ze zich niet kan afzetten

4 jaar geleden

Hoi iedereen! Hij kan niet bij de voetenplank. Hij zit alleen op het zitgedeelte en zet zich daarop af...

4 jaar geleden

Hier probeert ons zoontje het ook, voetenplank al naar beneden gedaan, maar hij zet zich af op die zwarte stang 😅😂 Dus ik lees even mee..

4 jaar geleden

Het eetblad ervoor?

4 jaar geleden

Ik heb een foto toegevoegd van de stoel. Zit het tuigje misschien niet goed (onder?) maar ik zie niet hoe die nog ergens in zou kunnen klikken. Hoop dat iemand het weet haha!

4 jaar geleden

Gewone sjaal of grote hydrofiel om zijn buikje (beetje hoog, bijna onder de oksels) en achter de rugleuning goed vastknopen? Dat riempje is irritant hè? Wij hebben hem ook, maar werkt niet super.

4 jaar geleden

Reactie op helloflower

Ik heb een foto toegevoegd van de stoel. Zit het tuigje misschien niet goed ...
Misschien ligt het aan de foto maar het blad waar hij op zit lijkt erg ver naar voren te zitten, misschien dat hij daarom via zijn voetjes erop af kan zetten? Volgens mij staat er in de gebruiksaanwijzing dat hij voor maar een paar centimeter moet uitsteken en dan achter een heel stuk

4 jaar geleden

Reactie op MJ515611

Hier probeert ons zoontje het ook, voetenplank al naar beneden gedaan, maar ...
Hahaha onze zoon staat ook altijd op de zwarte stang, na het voetenplankje naar beneden te hebben gezet 🤣 weet zelfs het hele tafelblad los te trekken, waardoor alles los komt 😅

4 jaar geleden

Reactie op EssieB

Misschien ligt het aan de foto maar het blad waar hij op zit lijkt erg ver ...
Klopt idd, maar 3 of 5 cm ofzo dacht ik!

4 jaar geleden

Reactie op EssieB

Misschien ligt het aan de foto maar het blad waar hij op zit lijkt erg ver ...
Super, bedankt! Ik heb het geprobeerd en hij klimt nog steeds maar nu lukt het (bijna) niet om eruit te komen! Thank you!

4 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Hahaha onze zoon staat ook altijd op de zwarte stang, na het voetenplankje ...
Dit hadden wij ook je kunt de zitting ook meer naar voren doen waardoor de voetjes niet meer op de stang komen scheelt behoorlijk

4 jaar geleden

Yes ik heb een tiewrap hoger on de bandjes op haar rug gedaan, dus nu minder ruimte om er tussendoor te kunnen

4 jaar geleden

Reactie op helloflower

Ik heb een foto toegevoegd van de stoel. Zit het tuigje misschien niet goed ...
Je plank staat veel te ver naar voren. Hoort 5cm te zijn. Of het is de foto die vertekend. Maar denk dat dat de oorzaak is. Verder lijkt hij goed te zitten

4 jaar geleden

Reactie op Anam

Je plank staat veel te ver naar voren. Hoort 5cm te zijn. Of het is de foto ...
De planken hebben wij omgedraaid zitten, dus die onderste als plank om op te zitten en de bovenste onderaan. En dan de plank die nu onder zit ook omgedraaid, dus het ronde gedeelte naar de achterkant.

4 jaar geleden

Hier man van. Onze Felix probeerde iets soortgelijks, de oplossing zat hem bij ons in de combinatie van de lengte van de riempjes bijstellen én het belangrijkste: dat schuifje op zijn rug op de goede hoogte zodat hij niet zelfde de riempjes van zijn schouders kan schuiven.

4 jaar geleden

Reactie op Anam

Je plank staat veel te ver naar voren. Hoort 5cm te zijn. Of het is de foto ...
Ja klopt, iemand anders reageerde dat ook en het verschuiven van de plank heeft wel wat geholpen, dankje! Maar helaas klimt hij er nog steeds uit:-( Ik ga tijdelijk maar de IKEA kinderstoel halen, daar kan die niet uit (hebben mijn ouders thuis). Als hij wat ouder is blijft hij er hopelijk wel in haha.