12 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou hem lekker laten uitslapen. Doordeweeks is een ritme handig maar in het weekend is het fijn om het lekker wat rustiger aan te doen. Zou hem lekker laten liggen 😊

4 jaar geleden

Mijn dochter (bijna 4 mnd) moet er de hele week ook om 7 uur uit ivm werken en de oudste naar school brengen. In het weekend laten we ze lekker liggen. Maar half 9 wordt het hier helaas niet 😉

4 jaar geleden

Als je hem altijd om 7 uur moet wekken en hij uit zichzelf pas om half 9 wakker wordt, dan zou ik het juist andersom zien: half 9 is zijn eigen ritme dus waarschijnlijk fijner voor hem dan middenin een slaapje gewekt te worden. Ik zou hem dus ook lekker laten slapen 😴👶🏻

4 jaar geleden

Laten slapen! Slapende baby's nooit wakker maken 🤣 behalve als ze niet groeien😉

4 jaar geleden

Zat hier ook over na te denken. Werd namelijk vanochtend pas om 9 uur wakker omdat ik door mijn 'voeding' wekker van 7 uur heen geslapen was. Ik werd om 9 uur wakker gemaakt door mijn kleine meid.. die een heel verhaal aan het vertellen was door de babyfoon😂. Was heerlijk wakker worden voor ons allemaal❤.

4 jaar geleden

Ja heerlijk toch. Ik weet het zal idd wel zijn ritme zijn.. dan laat ik hem lekker slapen!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Lbs192022

Laten slapen! Slapende baby's nooit wakker maken 🤣 behalve als ze niet gro ...
Ja lekker laten liggen, doen we hier ook! Kijken niet voor niets uit naar het weekend. Volgens mij is ze eigenlijk ook geen ochtend mens, ze is gewoon blij en een half uur bezig met lekker rustig wakker worden als het kan😅 (stiekem wel jaloers!).

4 jaar geleden

Ik laat hem ook liggen als het kan hoor 😚

4 jaar geleden

Geen gekke vraag.. ik vind dat ook altijd lastig maar ligt bij ons een beetje aan wat de planning van de dag is.. soms komt het wel beter uit voor ons als alle flessen wat later zijn.. ook met ons meisje van bijna 2 dan kunnen ze smiddags mooi tegelijk naar bed (probeer ik op vrije dagen altijd wel voor te zorgen🙈)

4 jaar geleden

Lekker laten liggen als het kan. Als hij honger heeft dan hoor je 'm wel een gil geven haha

één maand geleden

Ik zat dus met dezelfde vraag ik heb een dochtertje van 8 weken. Drinkt goed, doet de dutjes super, en snachts slaapt ze ook al door vanaf 4 weken. En nu heb ik ook altijd door de week een ritme vanaf 7:09 fles. Alleen ik moet haar smorgens meestal wakker maken. Of ik haar niet ook lekker op zondag eens kan laten liggen tot ze roept. Want dat kon soms ook 8/9 uur worden (Is ook goed op gewicht, alles is netjes)

6 dagen geleden

Ik weet het niet heel goed te herinneren (is al 2 jaar en 4 jaar geleden inmiddels), maar volgens mij volgden wij het ritme van het kind met deze leeftijd en niet andersom.