21 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben grote van de Poolse winkel grote zak kost maar 80cent ofzo die krijgt hij 2

5 jaar geleden

Ik geef er meestal max 4, maar ze eet ze best snel weg😅

5 jaar geleden

Max 4

5 jaar geleden

Volgens mij vult het echt niet. Ik geef er altijd 4 en dan nog een ander koekje erbij.

5 jaar geleden

Hm eigenlijk nooit over nagedacht, maar wel een paar. Morgen eens opletten hoe los ik er mee om ga 😅

5 jaar geleden

Ik gaf er 2. Ze vullen voor geen meter en hij had ze echt heel snel op. Dus ik koos vaak voor een alternatief wat iets meer vulde 😅🤣

5 jaar geleden

Ik geef meestal gewoon een handje, denk stuk of 6 van die normale of 2 grote. Maar ik geef het echt alleen als snackje tussendoor, bijvoorbeeld als ik zelf ook wat lekkers eet. Het vult namelijk verder niet.

5 jaar geleden

Meestal 3 , met nummer 4 gaat ze zitten spelen.

5 jaar geleden

Reactie op Suzie8812

Wij hebben grote van de Poolse winkel grote zak kost maar 80cent ofzo die k ...
Hoe zien die zakken eruit. Kan ik hier ook eens kijken

5 jaar geleden

Reactie op Dephn6

Maar dan grotere

5 jaar geleden

Reactie op Dephn6

Zo zien ze eruit

5 jaar geleden

Vandaag 3 chippies uit dit zakje 😋

5 jaar geleden

Op de kinderopvang geven ze er twee in de middag dus dit heb ik thuis ook overgenomen. Mijn zoon is er tevreden mee.

5 jaar geleden

Meestal 2, maar wat een rotzooi geeft dat spul zeg 🤣 we geven het alleen als ze haar hapje al op heeft, maar wij nog niet klaar zijn met eten. Meer een zoethoudertje dus 😅 Ze herkent zelfs de zak al!🙈 Heel erg.

5 jaar geleden

Toppp dank je voor jullie reacties:) super deze groep. Zelfs als je denkt oké deze vraag gaat ver.. dan nog kan het blijkbaar🤗

5 jaar geleden

Haha ik vraag me dit ook elke keer af als ik die dingen geef. Ze vullen voor geen meter, ik vind het meer vermaak (of zoethoudertje) 🤣 Ze krijgt er meestal 4, maar steeds vaker nu een soepstengel.

5 jaar geleden

Ik vond deze bij de Albert heijn van de week ook erg handig!

5 jaar geleden

Ik geef soms ipv die staafjes gewoon een luchtige cracotte van Lu. Daar doet hij wel wat langer mee. De zak van die staafjes herkend hij indd al! Dan gaan de handjes alle kanten op van geluk😂

5 jaar geleden

Reactie op Honey392

Ik geef soms ipv die staafjes gewoon een luchtige cracotte van Lu. Daar doe ...
Cracotte is hier ook favoriet. Heerlijk vind ze het.