10 Reacties

2 jaar geleden

Ik kreeg dezelfde mededeling de laatste keer toen ik met mn zoontje naar het cb moest. Groeit hij in zn eigen lijn? Dat is het belangrijkste! M'n kleine was in gewicht gezakt en zit nu onder de onderste lijn, maar qua lengte zit hij in een groeispurt, dus is het allemaal logisch te verklaren. Als hij in zn eigen lijntje groeit en gewoon zn vitamines e.d. binnen krijgt, dat is het belangrijkste. Zoek naar dingen die hij lekker vindt en geef hem dan extra tussendoor. Die van ons vindt Optimel helemaal lekker, helemaal prima, krijgt hij lekker Optimel ipv melk of ranja

2 jaar geleden

Reactie op -bonus- mama van 4

Ik kreeg dezelfde mededeling de laatste keer toen ik met mn zoontje naar he ...
Ok hij zit onder de groeilijn qua gewicht wel in de lijn qua lengte. Maar hij is heel de dag in de weer. Ook al aan het stappen enzo. Maar het extra tussendoor wil hij gewoon echt niet💁🏼‍♀️ kan hem moeilijk al aan de chips en friet en pizza zetten toch 🤣 ik zat zelf te denken aan smorgens flink pap ofzo maar weet eigenlijk niet of dat mag😬 dat zullen wel weer verkeerde vetten zijn. Bedoel Brinta ofzo

2 jaar geleden

Eet hij graag ijsjes? Ik maak ze zelf met griekse yoghurt en honing. Daar doorheen doe ik echt van alles (blauwe bessen, banaan, aardbei, broccoli, spinazie, avocado). Proef je niks van, lekker zoet. In jouw geval zou ik dan lekker veel avocado erdoor doen.

2 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Ok hij zit onder de groeilijn qua gewicht wel in de lijn qua lengte. Maar h ...
Brinta is prima en zeker als je dat dan aanmaakt met volle melk en een klein beetje suiker of honing kan ook echt geen kwaad hoor!

2 jaar geleden

Reactie op -bonus- mama van 4

Brinta is prima en zeker als je dat dan aanmaakt met volle melk en een klei ...
Goede tip dank je en de Optimel neem ik ook zeker mee hoor 👍

2 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Eet hij graag ijsjes? Ik maak ze zelf met griekse yoghurt en honing. Daar d ...
Ja denk het wel ga ik ook zeker proberen👍

2 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Ja denk het wel ga ik ook zeker proberen👍
Honing wordt geadviseerd niet te geven onder de 1 jaar! Klein beetje zou geen kwaad kunnen maar zou wel oppassen met teveel honing!

2 jaar geleden

Reactie op NynkeJor

Honing wordt geadviseerd niet te geven onder de 1 jaar! Klein beetje zou ge ...
Nee doe ik ook niet met honing😉. Heb ik toch niet in huis.

2 jaar geleden

Roomboter op brood met dubbel beleg 👌🏻

2 jaar geleden

Reactie op jalina

Roomboter op brood met dubbel beleg 👌🏻
En roomboter/olijfolie door z’n avondeten. Voor het toetje kan je nog wat slagroom erdoor kloppen. Zo verander je zn eetgewoontes niet teveel maar levert het wel meer vetten