Hoi ik weet dat hier de meeste kindjes al 2+ zijn. Maar misschien heeft iemand het zelfde meegemaakt en tips voor me.
Ik heb nog een zoontje van 11maanden en is te licht qua gewicht. Nu moet ie van cb allemaal volle producten eten zoals volle melk, volle margarine, volle yoghurt. Maar dit alles wil hij niet馃槱 moet hem ook bijvoeden met gezonde vette voeding. Maar hij wil die extraatjes gewoon echt niet. Hij is super actief dus denk meer dat het is omdat het energie kost. Hij is ook maar klein . Hij eet nu smorgens 1 boterham met pindakaas en beetje volle melk, (dat moet van cb) rond 10 uur fruithapje dan smiddags 1 boterham met volle melk, dan na slaapje koek met ranja (moet van cb) en savonds bordje eten met bakje volle joghurt.
Ik moet hem tussendoor ook nog extraatjes geven en die wil hij dus gewoon echt niet. Zijn er mamas die er mee te maken hebben of gehad en hoe hebben jullie dit opgelost. Over 4 maanden moet hij terug naar cb en dan moet hij flink gegroeid zijn. Ik heb al meer kindjes maar dat zijn net bouwvakkers eten de oren van mijn hoofd. Maar deze heeft gewoon niet als hobby eten. Kan het er moeilijk allemaal inproppen toch pffff