17 Reacties

VRIEND
5 jaar geleden
Ja ook last van gehad, moesten hem beter laten boeren na de voeding. Hij is onrustig omdat hij last heeft van de lucht.. kan btw ook obstipatie zijn, weet niet of hij wel veel 💩?

5 jaar geleden
Ja heel herkenbaar.... Hebben de flessen van d'r brown genomen en goed laten boeren en probleem is heeeeeeel veel opgelost hier....

5 jaar geleden
Reactie op Corina-mike
Ja heel herkenbaar.... Hebben de flessen van d'r brown genomen en goed late ...
En voed met dr brown

5 jaar geleden
Herkenbaar. Hier ook eentje van 12 weken die zo rond 3-4 uur s nachts wakker wordt met veel gekreun en scheetjes. Goed boeren lijkt idd te helpen, al is dat lastig na de laatste fles omdat ze dan zo slaperig is. Heb ook al dr Brown fles dus dat helpt niet bij mij. Sinds kort doe ik orthiflor start in haar flesje en dat lijkt iets te helpen

5 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 9 weken en heeft daar ook sinds 2 weken ofzo last van. Ik geef volledig bv. Goed boeren lukt niet altijd maar soms boert hij wel goed en dan kreunt hij nog steeds zo. Begint vaak na de voeding van 4 uur ook..

5 jaar geleden
Herkenbaar! Mijn dochter heeft moeite met boeren en als het niet lukt dan worden het krampjes en scheetjes... Heel zielig!
Wat ons heeft geholpen is het volgende filmpje: https://youtu.be/EHv4YRBY11k
Het laat verschillende manieren zien hoe je een baby kan laten boeren. Nog lukt het niet altijd bij ons hoor, maar het gaat wel wat beter.

5 jaar geleden
Zo herkenbaar! Mijn zoon heeft weinig last gehad van krampjes en sinds afgelopen zondag (was toen precies 11 weken) heeft hij ineens last, heel erg aan het overstekken en na een scheetje weer wat rustiger. Weigert soms zelfs de borst, hoop ook telkens dat hij a/d borst goed gaat poepen, maar zonder succes tot nu toe 😢 Hij ging ook net overdag goed in z’n bedje slapen, maar dat wil hij nu ook niet meer, dus weer hele dagen in de draagzak 🥴

5 jaar geleden
Zo herkenbaar! Mijn zoon heeft weinig last gehad van krampjes en sinds afge ...
Bijzonder dat dat ineens op komt zetten he? Bij ons ook erg weinig last gehad (nagenoeg geen last eigenlijk) en na 9-10 weken begint het ineens in de nacht met precies wat jij omschrijft. Terwijl je overal leest dat je piek qua krampjes bij 6-8 weken ligt.

5 jaar geleden
Reactie op hallo!
Bijzonder dat dat ineens op komt zetten he? Bij ons ook erg weinig last geh ...
Ja, precies! Wij dachten ook dat we er goed vanaf waren gekomen! Hoop dat het snel voorbij is! Ik dacht dat het misschien ook nog door z’n sprongetje kon komen. Vind het zo sneu om hem pijn te zien hebben!

5 jaar geleden
Reactie op hallo!
Bijzonder dat dat ineens op komt zetten he? Bij ons ook erg weinig last geh ...
Ja heel herkenbaar hij had het helemaal niet dus dan zit je nu te bedenken hoe dan nu opeens komt het door mijn eten of het boeren of het sprongetje... kan een sprong dit teweeg brengen? 😳

5 jaar geleden
Reactie op Anneliesje11
Ja heel herkenbaar hij had het helemaal niet dus dan zit je nu te bedenken ...
Eten kan bij ons niet zijn want ze krijgt flesvoeding en al de hele tijd dezelfde. Misschien een sprongetje dan? Geen idee of dat dit teweeg kan brengen. Ik merk trouwens wel dat als ik haar goed laat boeren, dat het minder is. Maar dat lukt s avonds laat dus niet altijd omdat ze dan zo slaperig is