29 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees even mee😁

5 jaar geleden

Wij zijn geweest met 6 weken en het was heerlijk om hem te zien hij geniet er erg van en we zijn met 8 weken weer geweest weer geslaagd zorg ervoor dat hij niet moe is en goed heeft geslapen dan doen ze het beste maar je kunt daar ook gerust je kind voeden ect. Heel leuk doen ! En help wel tegen krampjes !

5 jaar geleden

Wij zijn een paar weken geleden bij ukkepukspa in Hilversum geweest. Super lieve vrouw! Onze dochter vond het vrij neutraal, maar die is niet heel erg uitgesproken (tot nu toe). Bubbels vond ze niet zo leuk, maar het dobberen leek ze wel oké te vinden. Daarna nog een massage van papa en die vond ze heerlijk. Ze dommelde zo in slaap 💤. We gaan binnenkort weer een keertje.

5 jaar geleden

Reactie op Nijn1905

Ik lees even mee😁
Ik ook!

5 jaar geleden

Mijn dochter vond dat heel ontspannend. Ze viel er half in slaap in, zo ontspannen was ze. Ze liet duidelijk merken dat ze het niet leuk vond dat ze eruit moest. Groot protest :p De zwemband rond hun nek ziet er enkel akelig uit. Wij gaan dit zeker en vast nog eens doen.

5 jaar geleden

Wij hebben t laatst gedaan bij een baby spa in Bussum. Kleine is 12 weken oud en ik zou t niet voor die tijd doen omdat ze de band om t nekje doen en hij dan even met z’n hoofd zonder ondersteuning moet kunnen. Ze letten er wel goed op of de baby dit al kan. Hij vond het heeerlijk in het water dus wel echt een aanrader maar het is ook vermoeiend voor die kleintjes omdat ze zichzelf in balans moeten houden. Hij sliep de hele middag daarna dus zorg dat de baby ervoor eet.

5 jaar geleden

Ik ben geweest toen ze 7/8 weken oud is bij debabyspa in Rotterdam. Ze vond het geweldig. Ze wilde niet uit het badje en de massage vond ze heerlijk. Volgende keer wil ik een prive tijd boeken zodat er iets meer tijd is.

5 jaar geleden

Ik heb zelf zo'n neckfloat gekocht (www.otteroo.com) en laat haar elke week een keertje lekker zwemmen. Ze vindt het echt heerlijk!

5 jaar geleden

Wij zijn zaterdag geweest met 11 weken. Eerst zalige massage leren geven en dan in de jacuzzi 😂 hij vond het geweldig en was daarna helemaal moe en ontspannen

5 jaar geleden

Die van ons vond het heeeerlijk!

5 jaar geleden

Wij zijn met 13 weken geweest en bollie vond het heerlijk. Nou vind hij thuis het badje ook heel fijn dus was niet bang dat hij er niks aan zou vinden.

5 jaar geleden

onze kleine genoot ervan en zwom heel dat bad door haha gaan wij vaker doen! ik zou het wel lekker laat inplannen want daarna slapen ze als een roosje 😂😍

5 jaar geleden

Doen! Echt het is geweldig. Ik raad het iedereen aan 😅

VRIEND

5 jaar geleden

Zo leuk om te doen! We h ben echt genoten. Eerst een floatsessie en daarna een kraam massage. We waren de enige en voor alles werd ruim de tijd genomen! Ze vond het lekkerder dan ik had verwacht. Haar badje vindt ze nu ook leuker, dus binnenkort weer flosten! De massage hebben we afgelopen vrijdag weer gedaan. Wat een mooie ervaring om dit met je kindje te doen. Vooral de kraam massage als ze nog zo klein zijn! Ze kwam zo mooi tot rust💗. Voor de massages (en tips!) hebben wij Cathy https://www.cathysbabymassage.nl (Rotterdam) en flosten gedaan bij baby spa Zenn. Onze te schattige foto bijgevoegd😁.

5 jaar geleden

Heel erg leuk om te doen. Ik raad het iedereen aan. Er word rustig de tijd genomen. Onze zoon heeft heerlijk gefloaten en om zich heen gekeken. Super leuk om je kleintje zo te zien genieten🥰. Na het floaten nog een massage gegeven. Het eindresultaat was een slapende baby😴 onze zoon was 7weekjes toen wij dit hebben gedaan.

5 jaar geleden

Ik lees ook even mee, iemand die dit in Friesland gedaan heeft, en een spa kan aanraden ?

5 jaar geleden

Reactie op Cherelle Diandra

Ik heb zelf zo'n neckfloat gekocht (www.otteroo.com) en laat haar elke week ...
Moest je import kosten betalen?

5 jaar geleden

Dank jullie wel allemaal. Heb een sessie geboekt, ben erg benieuwd 😊

5 jaar geleden

Wij hebben thuis een groot bad en gewoon een babyzwemband gekocht kan ze elke week een keer in het grote bad zwemmen

5 jaar geleden

Ik lees ook even mee, iemand die dit in Friesland gedaan heeft, en een spa ...
Ja ik ben met mijn dochter bij Sparkle babyspa in Franeker geweest. Was erg leuk en ze vond het heerlijk!