12 Reacties
5 jaar geleden
Zou even uurtje lekker laten ‘luchten’ en daarna nog een keer tempen. Zal dan waarschijnlijk wel gezakt zijn. Succes!
5 jaar geleden
Waarschijnlijk komt dat door het weer, ik had precies hetzelfde met mijn baby. Ze was 38 graden!! Ik heb de huisartsenpost gebeld en ze zeiden dat ik haar kleren uit moest doen, iets minder aankleden dus. Half uur later haar temperatuur weer gemeten, toen was het weer 37,1. Maar als het alsnog aanhoudt ondanks minder kleding zal ik voor de zekerheid even bellen met de huisarts.
5 jaar geleden
Ze heeft juist niets aan.. alleen een luier. En daarover een inbakerdoek. We zijn in een hotel een paar nachten (gelukkig in Nederland) waar geen airco is. Overigens is het thuis net zo warm. Iets uit doen is geen optie omdat ze al op de inbakerdoek na niets aan heeft. Zonder die doek kan en gaat ze niet slapen..
5 jaar geleden
Hier gisteren 37,6 en half uur later weer 37,3. Is gewoon de warmte gok ik.. blij als t voorbij is
5 jaar geleden
Reactie op MJ515611
Mijn zoontje zat net op 37,9.. ben toch iets ongerust nu.. had alleen luier ...
Voor de zekerheid wat vaker tempen misschien. En als je het niet vertrouwd huisarts bellen. Beter een keer teveel bellen dan te weinig!
5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde. Ik meet zijn temp hierdoor elke keer bij het verschonen, omdat ik me ook zo’n zorgen maak. Hierdoor zie ik wel dat het steeds wisselt, de ene keer 37,7, dan weer 37,3 en ga zo maar door. Het heeft echt met de hitte te maken. Zolang de temp niet hoog blijft of verhoogd zou ik me geen zorgen maken.