15 Reacties

5 jaar geleden

Bv wortelen koken, pureren, laten afkoelen en invriezen in ijsblokjes bakjes of daarvoor ander bestemde bakjes

5 jaar geleden

Reactie op Ipoker

Bv wortelen koken, pureren, laten afkoelen en invriezen in ijsblokjes bakj ...
Ik doe het ook zo , alleen in plaats van koken doe ik stomen. En gebruik het stoomwater om het hapje aan te lengen

5 jaar geleden

Ik gebruik de Philips/avent stoomkoker, het stoomt, pureert, ontdooit en warmt eten op. Echt ideaal en je hebt amper werk aan het eten voorbereiden.

5 jaar geleden

Wij hebben de babycook van Avent. Echt zijn geld meer dan waard!

5 jaar geleden

Wij doen de groente koken en invriezen. Zoveel werk is dat niet. ( meestal als we eten maken koken we 1 van de groente apart als het nodig is )

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb een stoommandje gekocht en een nieuwe staafmixer.. heb t aanrecht nu al zo vol staan elke keer. En de kastjes zaten al vol voordat m'n ventje kwam. Dus niet nog een apparaat er bij!

5 jaar geleden

Koken of stomen en vervolgens in de normale blender met een beetje kook/stoomvocht werkt ook heel erg goed 👍🏻😁

5 jaar geleden

Wij kregen de babycook van Béaba. Moet toegeven dat ik het een fantastisch ding vind maar koken en blenden gaat evengoed!

5 jaar geleden

Ik ben ook heel blij met mijn philips avent stoomkoker. Hapjes zijn makkelijk en snel gemaakt en je kan weglopen terwijl dat ding aan het stomen is en hij zet zichzelf uit.

5 jaar geleden

Ik vind t geldverspilling. Over een korte tijd eten ze met de pot mee.. Ik heb een klein pannetje waar ik de groente in doe voor Bram, dat even pureren en heb direct voor meerdere dagen een hapje voor hem. Vriendin van me had er ook een, kip werd niet gaar, dus moest heb 3x aanzetten.. Bij mn oudste gooide ik alles bij mekaar en dat pureerde ik dan..

5 jaar geleden

Ik vind een babycook echt ideaal! Ik heb 4 pitten en dit is gwn voor sommige avonden te weinig voor en ons avondeten en voor de baby. Vandaag maakte ik maiskolven en wortels voor mijn 4 jarige en stop die dan ook lekker makkelijk in de babycook scheelt weer pannen! Plus het gaat veel makkelijker sneller en minder zooi in de vaatwasser sinds je die stoommandjes van de babycook zo hebt omgespoeld😬 Hier een dikke yes dus haha! Wij hebben de nutribaby XL

5 jaar geleden

Ik heb de beaba babycook gehad en dit was super fijn lekker alles erin doen en klaar. Het is het geld waard heb hem erna nog voor een mooie prijs doorverkocht! Nu heb ik de avent gekregen en vandaag voor het eerst gebruikt en ook een handig ding.

5 jaar geleden

Ik heb de Philips avent stomer/blender. Bij de oudste ook veel gebruikt, en nog steeds heel blij mee!

5 jaar geleden

Reactie op Ipoker

Bv wortelen koken, pureren, laten afkoelen en invriezen in ijsblokjes bakj ...
Oudste kreeg alleen potjes maar is erg duur dus hier ook precies zo gedaan vanmiddag met een aantal groentes en fruit en als het dan bevroren is doe ik de blokjes per soort in een diepvrieszakje met datum er op en pak ik er per keer uit wat ik nodig heb en kan ik steeds verder uitbreiden en heb ik de bakjes weer vrij voor een nieuwe andere voorraad.

VRIEND

5 jaar geleden

Lijkt me eigenlijk ook wel handig! Welke is beter? Babymoov Nutribaby of Beaba Babycook?