19 Reacties

5 jaar geleden

Deze is echt top. Wij hebben ook n grote tuin en altijd bereik.

5 jaar geleden

Reactie op SvG-24

Dankjewel! Wat is juist het verschil met de duurdere versies? Enkel de app?

5 jaar geleden

Reactie op Ibn89

Dankjewel! Wat is juist het verschil met de duurdere versies? Enkel de app? ...
Ja geloof de app.. het buiten bereik is 250 meter zeggen de specificaties en die klopt. Wij hebben er veel plezier van en duidelijke camera.

5 jaar geleden

Wij hebben de luvion essential plus. Omdat deze een betere batterij had (las is als enige minpuntje soms bij de normale variant) en de camera is draaibaar (leek mij handig, zodat ik niet elke keer z'n kamertje in hoef om de camera te draaien)

5 jaar geleden

Onze ervaring met de luvion essential is op zich goed. Hij doet wat die moet doen, maar wij hebben flinke wifi problemen op onze andere apparaten zoals laptop, telefoon en tablets als de babyfoon aan staat.

5 jaar geleden

Wij hebben Orretti V9. Grote tuin, altijd bereik. En niet te duur.

5 jaar geleden

Ik heb de Philips Avent SCD843/01, tot 300 meter bereik. Top ding!

5 jaar geleden

Als tweede babyfoon een oude gsm een tweede leven gegeven als camera en dan een app geïnstalleerd op oude tablet om de kleine te horen en te zien.

5 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Ik heb de Philips Avent SCD843/01, tot 300 meter bereik. Top ding!
Zooo das een mooie maar duur 😵

5 jaar geleden

Wij hebben de luvion essential. Echt een mooi ding, maar het bereik is niet super vind ik persoonlijk.. en wij hebben nog niet eens zo'n grote tuin. Wel een nieuwbouw huis, dat scheelt ook wel zeiden ze bij verkoop.

5 jaar geleden

Reactie op CharH88

Zooo das een mooie maar duur 😵
Ja klopt! Ik had cadeaubonnen met kerst van werk gekregen gelukkig kostte me maar 50 nog uiteindelijk ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Denise060891

Qua plaatje precies dezelfde als die van aliexpres die werd gedeeld 🤦‍♀️🥴

5 jaar geleden

Bij hebben een alecto bevalt super

5 jaar geleden

Wij hadden een Luvion Essential, maar deze hebben we inmiddels verkocht. Waren niet tevreden over het bereik in de tuin inderdaad (wij en de baby slapen op zolder en hebben geen grote tuin). Wat we ook vervelend vonden is dat op ieder moment dat er een geluid was op de babykamer het scherm aan sprong, dus ook wanneer er een auto voorbij rijdt. Dan zit je rechtop in bed als dat midden in de nacht is en het scherm gaat aan 😂. We hebben nu de Motorola Comfort Connect 85. Super ding en hebben een app op de telefoon waar je ook op kan kijken. Heel tevreden met deze, goed bereik in de tuin. Als ie het niet doet heb je altijd nog je telefoon die je kan gebruiken. En het beste is nog dat je het scherm uit kan zetten en dat het niet aanspringt als er een auto voorbij rijdt 😅..

5 jaar geleden

Reactie op Denise060891

Die is echt voor veeeel goedkoper te koop op AliExpress

5 jaar geleden

Reactie op SvG-24

Ik heb deze ook. Vind het een flut ding 😅 prima beeld en geluid hoor. Maar het bereik is bagger slecht. Zit er aan te denken om hem te verkopen. Eerst luvion er even over bellen! Fijn dat hij jullie wel bevalt 🙂

5 jaar geleden

Wij hebben de luvion essential en de alecto dvm 200. Beide vind ik ze goed. Het enige verschil is dat de luvion duidelijke geluid heeft en makkelojk in bediening is. De alecto heeft daar en tegen pantilt. Het berijk durf ik niet te zeggen, omdat wij een klein achtertuin hebben van 20 meter lang.