9 Reacties

4 jaar geleden
Ik denk dat wij deze ook hebben? En ben ook ontevreden! Helemaal omdat hij super duur was!!
We hebben in een groot deel van het huis en tuin niet eens bereik! En de batterij is super snel leeg. Echt een miskoop vinden we het.

4 jaar geleden
Ik heb de luvion Essential plus, maar liep ook tegen wat probleempjes aan. Ik heb contact opgenomen met Babypark, daar heb ik het gekocht. Kon gewoon een nieuwe krijgen babyfoon krijgen naar keuze en geld terug/verrekend. Dus als je hem nog geen 7 maanden hebt, valt het nog binnen de garantie. Ik zou even contact opnemen met het bedrijf waar je het hebt gekocht 😊

4 jaar geleden
Wij hebben deze ook, wij hadden ook slecht bereik ( constant verbinding kwijt, terwijl het ding constant opdezelfde plek stond) en hebben contact gehad met babypark(daar gekocht) en vervolgens konden wij hem komen omruilen, er waren namelijk meer problemen. Sinds eind oktober een nieuwe en deze dit het prima, heel soms in de voortuin wat minder bereik, dan gebruik ik de app op de telefoon 😊 kortom wij zijn nu wel tevreden, maar eerst ook niet.

4 jaar geleden
Wij hebben deze ook. Na 2 maanden was de monitor al stuk en konden wij alleen nog via de app kijken. Opgestuurd via Prenatal en na 2 weken kregen we hem gerepareerd terug. 2 maanden later was de camera stuk. Hier een nieuwe voor gekregen (gelukkig duurde dit geen 2 weken voor hij binnen was!) maar helaas zend deze alleen naar de monitor en werkt hij niet in combinatie met de app. Wij zijn dus ook heel erg ontevreden! Veel geld voor een onding! Hebben al besloten dat, als we een volgende moeten gaan halen, het geen Luvion meer zal zijn!

4 jaar geleden
Wij hebben die ook en al binnen gebracht ivm slecht bereik. Da's in orde nu maar app werkt 9 van de 10 niet en idd scherm heel snel plat! Dikke prul voor zoveel geld!