15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ook mijn babynestje gewassen in z'n geheel maar de vulling is helemaal dubbel gegaan 馃様 dus is niet aan te raden

5 jaar geleden

Ik heb hem ook zelfgemaakt. Ik vond het spannend om in de was te doen, omdat de rand gevuld is met losse kussenvulling. Maar na de zoveelste melkkots toch maar in de wasmachine gedaan. Niet in de droger. Duurt daarom wat langer om te drogen..

5 jaar geleden

Ik had het matrasdeel vastgenaaid, en op maar 6 cm van het hele nestje met de hand genaaid .

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie. Wat voor vulling hebben jullie gebruikt voor in het nestje?

5 jaar geleden

Ik heb ook een babynestje in de wasmachine gedaan. Op sommige plekken is de vulling inderdaad dubbel gegaan 馃様 Het hielp bij mij juist een beetje om het babynestje met tennisballen in de droger te doen.

5 jaar geleden

Ik deed het met een aantal grote handdoeken in de was. Ik weet niet of dat juist hielp. Ik heb de rand gevuld met losse kussen vulling en het matrasgedeelte is 3 dubbele lagen van quiltvulling.

5 jaar geleden

Ik heb wel keer in de douche/bad gedaan en daarna heel lamg laten drogen 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik stop hem gewoon in dr wasmand!

5 jaar geleden

Wasmachine 馃ぃ

5 jaar geleden

Ik heb hem ook gewassen, zonder verdere was erbij. Dat is goed gegaan馃槉 ook in de droger was het geen probleem. Ik zou een niet te hoog toerental kiezen bij het wasprogramma

5 jaar geleden

Hier ook gewoon in de wasmachine op wolwas programma.

5 jaar geleden

Ja hoor 馃憤馃徏 wasmachine en zelfs in de droger. Vulling zit nog goed.

5 jaar geleden

Wasmachine en liggend laten drogen

5 jaar geleden

Ik heb het gewassen en het nestje is mooi gebleven! Bedankt voor jullie reacties!