20 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Rad
Wij gebruiken een bad ring super fijn! Als hij wat stabieler is kan hij er ...
Past dat gewoon in een staand badje ook? 😁
5 jaar geleden
Reactie op Jedidjaxx
Ik had dat ook opgemeten maar bij de mijne paste dat net niet. Misschien is ...

Oh goeie, dank je wel! 😘
VRIEND
5 jaar geleden
Wij hebben een A3 badring via bol.com gekocht (kost een paar 10tjes) en we hebben een antislipmat gekocht die we bij konden knippen. Werkt perfect. Ik heb ook een kleine strook die ik op de bodem van de badring leg omdat mijn zoontje nog wel eens glijd..
5 jaar geleden
Wij hebben geen bad, dus doen t al jaren met een speciekuip. Bij mn oudste nooit een extra zitje gebruikt, Julian zat snel vrij stevig, ook al in t babybadje.
Maar bij Bram gebruiken we hem wel, toch wel handig zo'n badzitje. Alleen geen idee of hij past in een babybadje hij is vrij breed.
5 jaar geleden
Wij gebruiken het babybadje nog, en leggen een handdoek op de bodem waar hij op zit. Werkt prima😊
5 jaar geleden
Ik heb een paar weken geleden een douche badje van OK-Baby aangeschaft. Echt fantastisch ding en door de vorm zit m’n kindje er stevig in zonder dat ze kan wegglijden.

5 jaar geleden
Reactie op Mama Miep
Tot welke leeftijd kunnen ze hier ongeveer in denk je? Ziet er super handig ...
Volgens de verkoper ongeveer van 15 t/m 36 maanden maar gebruik het badje al van 7 maanden en voordat ze goed kon zitten. Kan prima.
Leuk ook straks in de zomer buiten in de tuin.
Bekijk OK Baby Douchezitje Opla Taupe op: https://www.bol.com/nl/p/ok-baby-douchezitje-opla-taupe/9200000095834752?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp