13 Reacties

2 jaar geleden

Ja ons zoontje heeft hier ook last van. Zo echt van de één op de andere dag.

2 jaar geleden

Reactie op Josefiennnn

Ja ons zoontje heeft hier ook last van. Zo echt van de één op de andere dag ...
Wat vreemd he?!

2 jaar geleden

Reactie op Kayleighelyse

Wat vreemd he?!
Ja heel irritant! We hebben een rood lampje op zijn kamer gezet, daarna leek het iets beter te gaan. Maar het blijft een lastig ding… Ook het donker worden buiten! 🤷🏼‍♀️

VRIEND

2 jaar geleden

Hier ook! Ik laat nu altijd een lampje aan. Probleem is alleen dat die verschillende standen heeft, en dochter de lamp het liefst op de felste stand naast zich wil hebben 🤣 Dan leg ik haar deken er maar overheen, anders wordt het drama (als ik de lamp zachter zet) of slaapt ze niet door het felle licht.. 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Hier ook al een tijd aan de gang. Weinig helpt, wilt echt graag dat je bij hem in de buurt blijft. Met het middagdutje gaat het prima. Maar de avonden zijn een D R A M A!

2 jaar geleden

Wij hadden laatst ook een lichtje aan gelaten maar toen lag hij een uur lang in z'n bed te zingen 😂. Hij was verder oké dankzij het lichtje maar het liet hem dus niet slapen 😂

2 jaar geleden

Hier ook inderdaad! En ook deze week onrustig met naar bed gaan echt drama soms. En snachts nu ook wakker terwijl ze eigenlijk altijd door slaapt. We hebben nu zo’n projectie lamp gekocht en gaan dat eens uit proberen. Slaapt jullie kind overigens al in een peuter bed of nog in een ledikant?

2 jaar geleden

Reactie op Denise060891

Hier ook inderdaad! En ook deze week onrustig met naar bed gaan echt drama ...
Hier slaapt hij nog in een ledikant. Stond op het punt om een groter bedje te kopen maar nu met deze fase ben ik blij dat ik dat nog niet gedaan heb. Hij ligt nog steeds prima in z'n ledikant verder

2 jaar geleden

Reactie op Denise060891

Hier ook inderdaad! En ook deze week onrustig met naar bed gaan echt drama ...
Onze slaapt in een peuterbed. Een week of vijf ongeveer. Ging best goed allemaal, tot hij had bedacht dat hij bang is in het donker… 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ja, begon in de herfst ineens dat onze dochter zei: “oh nee, donker…” en dan pas de kamer in wilde als het licht aan was. Bij ons dus al 2 maanden aan de gang. Ze kan over het algemeen bij de lichtschakelaars en regelt het aardig zelf. Met slapen valt het gelukkig mee, ze heeft vanaf dag 1 het nachtlampje van de babyfoon gehad. Die geeft een lichte oranje gloed. Die moet wel echt aan. Verder gaat het prima. Ook nu ze sinds 2 weken over is naar een peuterbed.

2 jaar geleden

Hier ook opeens deze week uit het niets wilde ze een lichtje aan in haar kamer. Geen idee waar het vandaan komt

2 jaar geleden

Herkenbaar ons zoontje heeft een diffueser uitje met een rood lampje en wordt regelmatig opeens wakker deed hij voorheen nooit hij roept nu iedere nacht mama en mama mag dan niet meer weg gaan. Denk dat het bij de leeftijd hoort

2 jaar geleden

Ze zit nu overigens ook in de “monster” fase en ziet dus overal monsters. Wij zeggen tegen haar dat als ze zegt: ga weg monsters ik wil niet dat jullie hier zijn. Dat ze dan weg gaan. Hoe gaan jullie hiermee om?