16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Kimstolemyname
Hier dus net hetzelfde! En ja hoor ze hangen..
Maar dit zal van persoon tot persoon afhangen.
Maar als het zo is. Ja dan is het zo
5 jaar geleden
Ik kwam van een B-cup naar een E-cup. Geef nu al 7 weken geen bv meer en heb wel hangende borsten. Hopelijk worden ze nog terug wat steviger :(
VRIEND
5 jaar geleden
Tja, die kans is er sowieso na een zwangerschap. Wellicht ook meer na borstvoeding. Ik ga mij hier nu niet druk om maken. We zien het resultaat wel over een aantal maanden, na het ontzwangeren en na de borstvoeding (doel 1 jaar). Ook ik ben van c naar een grote E ( en ik heb vind kleine borsten mooier😅). Blij dat ik borstvoeding kan en mag geven! Ik hoop nog een keer zwanger te mogen worden en als we ‘klaar’ zijn en het hangt erg, dan kan ik er altijd nog voor kiezen om er iets aan te laten doen.
5 jaar geleden
De eerste weken/maanden na bv lijkt t alsof je niets meer over hebt (wellicht maakt t feit dat je al zo lang aan grotere borsten gewend was er ook geen goed aan). Ma na +/- halfjaar had ik quasi mijn normale borsten terug dan voordien. Mss iets minder stevig maar geen noemenswaardig verschil. Benieuwd hoe t nu bij baby 2 zal zijn.
5 jaar geleden
Ik had al weinig, maar heb na 2 kinderen en beide keren kort bv geven amper meer over 😒 ze hangen niet per se, er valt ook weinig te hangen 😂
Mijn ervaring was dat het ook niet meer werd na de maanden 🙈 elke keer tijdens de bv periode genoten van de grootte, maar alleen daarvoor kon ik niet blijven vossen 😜
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Snuit
O ik was ook tevreden over mn C hoor..zijn nu wel erg groot..maar zou kut v ...
Ja hè, ook onhandig met kleding deze grootte. Ja zeker, wie niet! Gelukkig kunnen we er later altijd wat aan laten doen (liften). En wie weet, valt het allemaal reuze mee! Tijd zal het leren hoe het voor iedereen zal worden.