14 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben, Een mooi lang houdbaar bloemstukje gehaald met een doosje merci en een kaart en de geboortekaart erbij. Kreeg later nog telefoon van haar dat ze het super lief vondt!

5 jaar geleden

Ik wist dat ze bezig was met een baby krijgen dus heb haar baby kleding gegeven en een doos merci met een geboortekaartje馃槉

5 jaar geleden

Pakketje met 3 lekkere kaasjes, borrelnootjes en een klein flesje rode wijn hebben wij gegeven en een kaartje erbij. Iets persoonlijks zoals een kaart met tekst waardeerde ze enorm.

5 jaar geleden

Wij hebben een Douglas bon en chocolaatjes gegeven

5 jaar geleden

Wij hebben een bos bloemen met chocolaatjes en een persoonlijk kaartje gegeven. Daarbij het geboortekaartje. Vooral de persoonlijke tekst vond ze heel lief!

5 jaar geleden

Onze dochter heet Merel dus de merci doos iets aangepast, en een mooie bos bloemen en kaart met foto erbij! Wel clich茅 maar hadden verder ook geen inspiratie 馃槣

5 jaar geleden

Yup mooi boeket en een fotokaart erbij. Geboortekaartje werd ze ook heel blij van

5 jaar geleden

Mijn man werkt voor de slagerij. En bij ons krijgt de kraamzorg een 2 persoon barbecue pakket en dan geboorte kaartje en bosje bloemen.

5 jaar geleden

Wij hadden ook een tasje met kleinigheidjes gemaakt, net als vroeger als je bij een kinderpartijtje een tasje met snoep etc mee naar huis kreeg. We hadden er een choco-medaille, fortunecookies, gezichtsmaskertje en een schattig boekenleggertje in gedaan. Ze leek er blij mee! Onze kraamhulp was dan ook fantastisch!

5 jaar geleden

Wij hadden een top kraamverzorgster. Veel persoonlijke gesprekken gehad. Ze kwam in de kast een ijsmachine tegen en al snel ging het volgende gesprek over ijs en kookboeken die ze geleend had bij de bieb. Zelf heb ik 3 ijsboeken in de kast staan. Over 1 was ze heel enthousiast en maakte verschillende foto's van de recepten. Wij hebben als bedankje dat desbetreffende kookboek met ijs recepten gegeven en een dank woord erin geschreven (op eigen verzoek van kraamzorg) en ons geboorte kaartje erbij.

5 jaar geleden

Doos merci en een bol.com kaart van 20 euro :)

5 jaar geleden

Oh en het geboortekaartje natuurlijk :)

5 jaar geleden

Onze kraamverzorgster had die dag open huis, hebben een hele grote bos bloemen voor ze gekocht. Was ze heel blij mee 馃檪 Chocolade oid wouden we niet geven, krijgen ze denk ik al genoeg.

5 jaar geleden

Ik heb een geboortekaartje en een bedankkaart gegeven. En als cadeautje een boekje met uitspraken over geluk. Ik heb het zelf ook eens gekregen, vond het echt inspirerend 馃槉