14 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een bos bloemen met chocolaatjes en een persoonlijk kaartje gegeven. Daarbij het geboortekaartje. Vooral de persoonlijke tekst vond ze heel lief!
5 jaar geleden
Wij hadden ook een tasje met kleinigheidjes gemaakt, net als vroeger als je bij een kinderpartijtje een tasje met snoep etc mee naar huis kreeg. We hadden er een choco-medaille, fortunecookies, gezichtsmaskertje en een schattig boekenleggertje in gedaan. Ze leek er blij mee! Onze kraamhulp was dan ook fantastisch!
5 jaar geleden
Wij hadden een top kraamverzorgster. Veel persoonlijke gesprekken gehad. Ze kwam in de kast een ijsmachine tegen en al snel ging het volgende gesprek over ijs en kookboeken die ze geleend had bij de bieb. Zelf heb ik 3 ijsboeken in de kast staan. Over 1 was ze heel enthousiast en maakte verschillende foto's van de recepten. Wij hebben als bedankje dat desbetreffende kookboek met ijs recepten gegeven en een dank woord erin geschreven (op eigen verzoek van kraamzorg) en ons geboorte kaartje erbij.
5 jaar geleden
Ik heb een geboortekaartje en een bedankkaart gegeven. En als cadeautje een boekje met uitspraken over geluk.
Ik heb het zelf ook eens gekregen, vond het echt inspirerend 馃槉