9 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb hoeslakentjes met een leuke print. Dat ziet er al gelijk gezelliger uit
5 jaar geleden
Hier ligt ze in haar slaapzakje op een vachtje en heb een gordijntje over haar wieg half hangen
VRIEND
5 jaar geleden
Als je een wandelwagen zoals Joolz hebt kun je haar daar veilig in laten slapen. Dan zet je de wandelwagenbak in het bedje. Wel even checken bij de fabrikant of ze erin mogen slapen!
5 jaar geleden
Ik had hetzelfde gevoel maar ik merk niets aan mijn dochter, ze slaapt er goed in de cosleeper. Om in slaap te vallen krabt ze zelfs vaak met der vingertjes langs de zijkant, dat geluid vindt ze blijkbaar leuk, haha.
Wat ik wel doe is een deken helemaal over der bedje leggen voordat ze gaat slapen zodat het niet koud is en je kan evt haar bedhoesje zelf mee naar bed nemen voor 2 nachten zodat die naar jou ruikt. Dit is voor haar miss fijner馃槉
5 jaar geleden
Ik zou zeker geen babynestje gebruiken, kans op rebreathing bij kindjes, zeker nu ze bewegelijker worden is zo groot, waardoor kans op wiegendood weer toeneemt.
Je kan een grote handdoek oprollen en onder de billen door leggen, of langs de rug.
Heb ook gelezen oven een matrozenbedje, waarbij je bewust het bed hoog opmaakt, ipv laag. Is een bepaalde opmaak techniek. Kun je vast vinden op google ;)
Ik leg Bram met de voeding van 1u snachts naast me neer, en slapen verder de nacht samen.
Als hij wil drinken kan dat 馃榿 borst is bloot 馃憤