19 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb de tip gekregen om in de kinderwagen gewoon een hydrofiele doek te leggen als ondergrond
4 jaar geleden
Ik gebruikte ook een grote hydrofieldoek, die kun je er gewoon een beetje omheen vouwen. En ik had een soort slaapzakje van Joolz, die was ook handig.
4 jaar geleden
Hoii, de kinderwagen past dezelfde maat als het wiegje. Ik deed ook vaak een grote hydrofiel als onderlakentje erin en gewoon een dekentje. Ik heb nu voor de tweede ook een cosleeper en die van mij is wel echt groter als een wiegje dus heb ik ook grotere lakens voor gekocht😀 anders gewoon even het matras opmeten dan weet je zeker dat je de goede maten hebt
4 jaar geleden
De maten van een co sleeper weet ik niet goed, daar kan ik je niet bij helpen. Hopelijk staan de afmetingen op de verpakking of anders op de website waar je het hebt besteld zodat je weet wat je kan bestellen.
Ik heb een joolz kinderwagen en hiervan is het matrasje dezelfde maat als mijn wiegje. In de kinderwagen heb ik bij onze eerste nooit een molton hoeslaken gebruikt, alleen een gewoon hoeslaken met onder het hoofdje wel een hydrofiele doek en dekentje en lakentje voor over de baby heen. Dit was alleen wel in de winter, nu een juni baby..... waardoor ik niet goed weet wat de warmte gaat doen. Op advies heb ik wel een dekentje en lakentje gekocht, omdat je nooit weet wat het weer doet. Hopelijk heb je hier iets aan.
4 jaar geleden
Kinderwagen en co sleper zelfde als een wiegje... al merk ik dat de kinderwagen toch kleiner is maar krijg hem er wel goed omheen
4 jaar geleden
Ligt er ook aan welke co sleeper je hebt. Ik heb gister een gelijknamige topic geopend met deze vraag! Maar mijn co sleeper is van chicco en daar gaat geen standaard maat molton/hoeslaken in.. De standaard afmeting zijn 40x80 dus let daar even op bij het aanschaffen van bekleding welke co sleeper je hebt 😘
4 jaar geleden
Onze co sleeper heeft een afmeting van 50x90. Beetje lastige maat, maar van Meyco heb je daar wel (molton) lakentjes voor. De kinderen is iets kleiner maar daar ga ik of een 40x80 lakentje om doen of een aankleedkussenhoes. Allebei ietsje te groot maar dat kan je aan de onderkant wel wegwerken.
4 jaar geleden
Goedemorgen allemaal, ik heb in de kinderwagen een aankleedkussenhoes van zeeman met badstof, en daaroverheen heb ik een gewone aankleedkussenhoes en dan een dekentje en een grote hidrofieldoek
4 jaar geleden
Voor de kinderwagen heb ik een hoeslakentje en dekentje van Joolz zelf. Zijn niet heel duur (€10/15) maar passen wel heel perfect.
4 jaar geleden
Ik gebruik voor in de kinderwagen gewoon een hoeslakentje van de wieg. Hieronder gewoon een zeiltje en ik ga ook een hydrofiele doek gebruiken, mocht de kleine spugen dan blijft mijn matrasje schoon. Ook gebruik ik een dekentje en lakentje van de wieg, waar de baby warm onder kan liggen. Gelukkig heb ik nog veel over van mijn oudste dochtertje wat ik nu allemaal weer kan gebruiken, aangezien wij weer een meid verwachten 💕
4 jaar geleden
Goed om te weten allemaal. Ik wist niet dat je ook in de kinderwagen lakentjes of hydrofiele doeken moest doen.
VRIEND
4 jaar geleden
Ik heb eigenlijk voor alles (ledikant, co-sleeper en kinderwagen) dezelfde ‘volgorde’. Molton, hoeslaken en laken/deken. Wij hebben een co-sleeper van tutti bambini en die heeft aparte maten, dus daar moest ik ook eigen merk dingen van aanschaffen. Lakentje en dekentje van wiegformaat past dan wel weer zowel in de co-sleeper als kinderwagen.
2 jaar geleden
Co sleeper molton en hoeslaken wieg formaat en bij hoofd nog extra hydrofiele doek voor t spugen. (Hoef je niet heel t bed te verschonen) mijn dochter sliep al snel in een slaapzak dus had geen dekentje.
In kinderwagen Aankleedkussenhoes met weer hydrofiele doek bij t hoofdje voor t spugen. Eventueel extra dekentje erover en klaar.