9 Reacties
5 jaar geleden
馃槀 Waarschijnlijk vind hij het gewoon interessant om te doen. Zolang er geen huiltje oid bij is is het gewoon ontdekken wat kan ik allemaal doen
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Jo毛lle-Elijah
馃槀 Waarschijnlijk vind hij het gewoon interessant om te doen. Zolang er gee ...
Ja hij valt ook letterlijk in slaap op die manier. 馃ぃ
5 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Ja hij valt ook letterlijk in slaap op die manier. 馃ぃ
Idd eigenlijk best logisch net als al die berichten over de Kids die nee schudden want op deze manier worden de spieren moe maar ook worden ze daardoor rustiger in hun hoofd ivm dat ze zich zo moeten focussen op het bewegen en aanspannen van de spieren. 馃槄 Dit is mij vroeger aangeleerd bij psycho motorische therapie ( oftewel combinatie van psychologie en fysiotherapie) ik kan moeilijk in slapen en dan moet ik voor het slapen bijvoorbeeld m'n handen als een vuist maken en dan 10 seconden zo hard mogelijk m'n handen dichtknijpen. Dan 10 seconden los en dat dan met alle spieren die je zo kan aanspannen... 馃槄 En het werkt echt je wordt er dood moe 馃槾 en rustig van omdat je zo aan het focussen bent
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Jo毛lle-Elijah
Idd eigenlijk best logisch net als al die berichten over de Kids die nee sc ...
Oooh interessant, thanks!
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op ineke2309
Onze dochter doet dat al een paar maanden. Om ze vervolgens in het matras t ...
Mijn dochter precies hetzelfde. Doet dit sinds 4-5 maanden. Het beuken doet ze op haar aankleedmat. Echt hard馃槄.
Benen omhoog vaak als ze wakker wordt (voor ons een teken dat het over is met slapen..). Ook met spelen want ze heeft een fascinatie voor haar voeten. Sinds 1-2 weken doet ze ze ook in haar mond馃ぃ. Hoort volgens mij gewoon bij de leeftijd; ontdekken en ontwikkelingen.
5 jaar geleden
Reactie op DeniseD
Mijn dochter precies hetzelfde. Doet dit sinds 4-5 maanden. Het beuken doet ...
Dat denk ik ook. Hadden haar laatst bij oma in het camping bedje met een houten plaat onder het matras. Geen oog dicht gedaan want dat maakt natuurlijk een herrie als je daar op beukt ( wat zij dan zelf reuze grappig vond 馃ぃ)