61 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb al wat onderzoek gedaan
Veelal wordt verzekerd vanuit basisverzekering.
Mocht je willen bevallen zonder medische indicatie in het zh kun je bij cz een aanvullende verzekering basis pakken.
Dan is het volledig gedekt. Ik heb gekeken naar verschillen tussen basis en plus, maar ik vond dat je niet veel meer kreeg voor wat je dan extra betaald.
Fysio heb ik niet heel erg in verdiept, volgens mij maar standaard 9 behandelingen.. maar dat lijkt me dan niet voldoende, zal hier zelf ook nog meer in verdiepen..
Ik moet wel zeggen dat ik het een verschrikkelijk gedoe vind om de juiste verzekering te vinden en uit te hengelen wat dan wel en wat niet verzekerd is en in hoeverre iets vergoed wordt

5 jaar geleden
Reactie op Jess_81
Ah ok daar zit ik nu bij. het zou wel meer dan 150 euro pm kosten en daar s ...
Ja ik kreeg ook een rolberoerte van hoe erg een zorgverzekering stijgt, niet grappig meer

5 jaar geleden
Hier aan het kijken naar VGZ via united for customers. Met extra verzekering.

5 jaar geleden
Reactie op Nina Nina
Ik zou kijken of je niet ergens collectief kan verzekeren. Vroeger heb ik h ...
Ja ik ben collectief verzekerd bij oa zilveren kruis, daar zit ik nu (ik zoek altijd via independer). Ik heb ook bij pma gekeken en weer via independer.. ik denk dat zilverkruis (plus 2 sterren) toch de beste blijft voor me.. (100% vergoeding en geen eigen bijdrage bij zh bevalling ed).
Dus voorlopig is dat wat ik aan zou raden maar ik ben erg benieuwd wat de rest kiest!
:)

5 jaar geleden
Ik heb met en zonder aanvullend pakket vergeleken voor verschillende verzekeraars, maar kwam met optellen van een cursus en eigen bijdrage kraamzorg bovenop een basisverzekering maar iets goedkoper uit als bij basis+aanvullend (100per jaar). Dus ondanks dat ik niet in zh wil bevallen heb ik toch voor aanvullend gekozen, denk dat met alle extra's die daarin zitten wel opweegt!

5 jaar geleden
HEMA zorgverzekering met 3 sterren! Ik heb wel collectief korting, maar prijzen zijn wel echt oké (ik kom uit op 128 per maand) EN je krijgt 10% korting op AL je aankopen bij HEMA 😁😁
Hun verzekering zit via via gewoon aangesloten bij Menzis dacht ik.

5 jaar geleden
Reactie op Anoniempje88
Hier aan het kijken naar VGZ via united for customers. Met extra verzekeri ...
Ik ben aanvullend best verzekerd bij VGZ en krijg korting via united consumers. Bij de 1e was ik hier ook al verzekerd en alles perfect verlopen. Hoefde mij nergens zorgen om te maken.