11 Reacties
2 jaar geleden
Betaalbaar weet ik niet, maar ik heb de Gazelle HeavyDuty NL C7. Het is een gewone elektrische transportfiets waarbij het stuur breed genoeg is om voorop een fietsstoeltje te plaatsen. Mijn vriend heeft dezelfde, ook damesvariant, alleen een hoger frame. Tot nu toe heel blij mee, alleen het standaard erop zetten vind ik heel zwaar. Ik ben dan ook wel klein van stuk 😅
Voorop heb ik een rieten mand om wat lichte spulletjes in te kunnen doen.
Ik kwam deze fiets tegen in een topic in onze groep, vorig jaar. Als je erop zoekt is het vast nog wel te vinden.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Ann2304
Betaalbaar weet ik niet, maar ik heb de Gazelle HeavyDuty NL C7. Het is een ...
Ik heb deze ook, super tevreden mee! Ik fiets echt graag nu 🥰.
En idd, kan je m misschien via een fietsenplan aanschaffen? Hebben we bij ons ook gedaan, scheelt een beetje 😄.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Ann2304
N.a.v. jouw berichtje met foto toen voor die fiets gegaan 😄
Oh echt! Wat leuk om te horen 😄! Mijn zusje heeft dezelfde, we hebben ‘m tegelijk gekocht. We gaan nu voor onze dochter het achterzitje (Thule Yepp Nexxt) kopen, ben benieuwd wat ze daar van vindt.
2 jaar geleden
Reactie op Mandarijn2020
Oh echt! Wat leuk om te horen 😄! Mijn zusje heeft dezelfde, we hebben ‘m t ...
Leuk! Mooie stap voor je dochter. Ben benieuwd, is toch wat minder te zien dan voorin.
Voor nu gaat voorin nog wel, al zie ik steeds minder als ik over haar heen kijk haha. En ze wil soms te veel gaan wiebelen, dan voel ik mijn stuur trekken.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Ann2304
Leuk! Mooie stap voor je dochter. Ben benieuwd, is toch wat minder te zien ...
Die van mij wiebelt ook enorm. Voor- achteruit als ze harder wilt en links-rechts als ze gewoon aan t swingen is op de fiets 🤣. Ze klimt vaak achterop de fiets, dus ik dacht misschien dat een stoeltje achter dan wel interessant zou zijn 😅. Ik vind het eerlijk gezegd gezelliger voorop, heb ik toch het gevoel dat ik meer kan kletsen tegen dr hihi.
2 jaar geleden
Reactie op Mandarijn2020
Die van mij wiebelt ook enorm. Voor- achteruit als ze harder wilt en links- ...
Haha wat een gezelligheid 😄 Ja, dat geloof ik. En wat gemakkelijker in de gaten te houden.
Misschien kun je eerst allebei de stoeltjes erop laten, kan ze kiezen waar ze wil zitten en eraan wennen.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Ann2304
Haha wat een gezelligheid 😄 Ja, dat geloof ik. En wat gemakkelijker in de ...
Goede tip! Ga ik doen idd, kan ze kiezen 😄.