16 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de onze via Marktplaats gekocht. Daar was ie een stuk goedkoper dan in de winkel. Even goed schoonmaken en hij was weer als nieuw!

5 jaar geleden

Ik heb een draagzak van Safety 1st. Ben er echt heel blij mee, super handig 😊

5 jaar geleden

Via marktplaats een draagzak van kokadi gekocht en een draagdoek van Hoppediz.

5 jaar geleden

Misschien via Marktplaats? Wij hebben de Tula en vinden die heel fijn, maar is idd aan de prijzige kant.

5 jaar geleden

Mamaloesbabyshop kan je er heel goedkope vinden al vanaf 24 euro.

5 jaar geleden

Ik heb de Marsupi, vind ‘m erg fijn en hij is €70

5 jaar geleden

Ik zou dan eerder kijken naar een tweedehandse. Bijv tula free to grow wordt regelmatig tweedehands aangeboden, kun je gewoon wassen. MyKay heeft ook redelijk betaalbare doeken/zakken.

5 jaar geleden

Hey, ik heb deze bij babypark gekocht, een dunne stof, fijn voor de zomer.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb de Artipoppe maar zit te kijken naar de Marsupi Breeze. Vriendin van mij (3 kinderen) heeft ze beide en de Marsupi is ideaal voor nog echt kleintjes en makkelijk voor als je geen tot weinig ervaring hebt. Prima prijs!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ik heb de Artipoppe maar zit te kijken naar de Marsupi Breeze. Vriendin van ...
En de Breeze vanwege deze warme dagen! De Artipoppe is vrij dik.

5 jaar geleden

Ik heb een ergobaby 360 via MP gekocht. Helemaal nieuw voor maar 40 euro :-)

5 jaar geleden

Mini Monkey mini sling. Ideaal voor kleintjes en ademend !

5 jaar geleden

Ik heb de Marsupi Breeze gekocht omdat de Tula die ik had gekocht nog veel te groot voelde bij ons kleintje. Op aanraden van de fysio/draagconsulent de Marsupi gekocht. Vind hem super! Licht, makkelijk mee te nemen en handig zelf aan te doen. Maar vraag me wel af tot hoeveel kilo deze echt fijn blijft.. De Tula lijkt mij bij een zwaardere en grotere baby veel fijner.

5 jaar geleden

Ik heb een tula op marktplaats gekocht voor €55 hij is super fijn :)