10 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, Onze dochter van 6 maanden doet ook al een aantal weken/maanden heel druk met haar benen. Is normaal en hoort inderdaad bij de ontwikkeling. (Kinder fysio was er in ieder geval positief over!) Zelf omrollen doet ze ook nog niet, komt vanzelf wel. Iedere baby ontwikkelt zich op zijn/haar eigen tempo 😊 Lekker genieten van dat vrolijke getrappel!

5 jaar geleden

Herken ik! 😘🤗

5 jaar geleden

Haha volkomen normaal hoor! Baby volgens het boekje.. onze zoon is nu 6.5 maand en rolt ook pas net om.. maar heeft ook weken gewatertrappeld

5 jaar geleden

Herken ik ook! Hij heeft nu door dat getrappel ook ontdekt hoe zijn wipstoel werkt, super leuk gezicht!

5 jaar geleden

Hier ook wordt ook flink wat afgetrappeld, en ook het heupjes omhoog herken ik. Verder zwaait en slaat ze ook flink met haar armpjes, vooral als ze enthousiast is. Doen jullie kids dat ook?

5 jaar geleden

Hier ook wild getrappel en voetjes langs elkaar wrijven al een tijd (6 maanden vandaag). Rolt nog niet. Ook met armpjes druk in de weer. Dit doet ze allemaal vooral ook als ze moe is. Ook als ze in haar bedje ligt en t in slaap vallen niet lukt, waardoor het nog lastiger wordt om in slaap te vallen. Overigens doet ze sinds een paar weken in buikligging haar armpjes naar achteren in de lucht iov erop leunen, en dan heel hard trappelen met beentjes, alsof ze aan het vliegen is en vooruit wil komen.

5 jaar geleden

Hier een kleine wilden Trappelt, rolt, tijgert en gaat zitten. Over 9 dagen 7 maandjes

5 jaar geleden

Reactie op Mississ

Hier ook wild getrappel en voetjes langs elkaar wrijven al een tijd (6 maan ...
Jaaa hihi, 'vliegtuig'. Dat was bij ons de voorbode voor op de knien te gaan zitten. Het waterfietsen in de lucht gebeurd hier overigens ook veel.

VRIEND

5 jaar geleden

Klinkt bekend😊! Hier voetjes langs elkaar wrijven (best hard!) doet ze nu al een aantal maanden. Die benen zijn zo wild en sterk😅! Ze rolt om sinds 18 weken en iets later ook de andere kant op. Nu ligt ze op jaar buik en gaat ze staan waardoor haar ‘hol in de hoogte’ gaat. Aardig hoog! Meer die dit herkennen? Volgens mij een voorbode voor kruipen. Ze is de laatste dagen ook gefrustreerd in de box omdat ze niet snel en handig genoeg bij haar speeltjes kan.. het het benen trappelen merken we wel dat links het dominante been is! Die ‘tapt’ het meeste. De andere doet het ook, maar niet zo fanatiek als links. Herkent iemand dit ook? Dinsdag naar het cb en staat op mijn lijstje om te vragen of dit normaal is..

5 jaar geleden

Reactie op Mississ

Hier ook wild getrappel en voetjes langs elkaar wrijven al een tijd (6 maan ...
Dat herken ik wel, heel lastig! 🤷🏼‍♀️ dan zit ze eerst allemaal in haar gezicht te wrijven is ze echt duidelijk moe, leg ik haar op bed en gaat ze in bed keihard met haar beentjes trappelen 🤦‍♀️