26 Reacties

6 jaar geleden

Korting op pampers 50% bij bol.com

6 jaar geleden

Reactie op hili

Ben nu 12 weken, is het handig om nu al luiers in te slaan? 😬

6 jaar geleden

Reactie op Izzz

Absoluut! 50% korting doen ze bij bol.com maar 1 of2x per jaar. De luiers van Pampers zijn heel fijn want daar zit een streep in die van buitenaf blauw kleurt dus dan kun je zien of je baby geplast heeft. Ik ga bestellen! 😄

6 jaar geleden

Reactie op hili

Korting op heeeeel veel bij bol.com vandaag😉😍

6 jaar geleden

weet iemand of ik gewoon maat 1 kan nemen of maat 0 voor de luiers?

6 jaar geleden

Reactie op hili

weet iemand of ik gewoon maat 1 kan nemen of maat 0 voor de luiers?
Ik zou maat 1 doen, je kunt altijd bijhalen, maar je weet nooit hoe groot je kindje is en zonde als maat 0 te klein is😅 mijn zoontje was ruim 4kg en 54 cm dus maat 2 al snel tevoorschijn gehaald 🙈

6 jaar geleden

Reactie op Babywal

Ik zou maat 1 doen, je kunt altijd bijhalen, maar je weet nooit hoe groot j ...
aah top dank je wel!

6 jaar geleden

Reactie op hili

Bedankt voor het melden, ik heb ze besteld👍

6 jaar geleden

Reactie op Izzz

Ik ben nu 11 weken, voelt wel vreemd om het al te kopen. Me man verklaart me vast voor gek! Maar €15 korting is wel veel. Ik ga het gewoon doen. #nesteldrang

6 jaar geleden

Wehkamp heeft ook fijne aanbieding betreft luiers maat 1. Geloof goedkoper uiteindelijk dan bij bol. Alleen volgens mij geen black friday aanbieding https://www.wehkamp.nl/app/product/16276626?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

6 jaar geleden

Reactie op BLOEM90

Wehkamp heeft ook fijne aanbieding betreft luiers maat 1. Geloof goedkoper ...
Bedankt deze aanbieding is inderdaad goedkoper dan bij Bol.com!

6 jaar geleden

Reactie op FrederikeV

Absoluut! 50% korting doen ze bij bol.com maar 1 of2x per jaar. De luiers v ...
Hoeveel zou ik dan moeten inslaan? En welke maten?

6 jaar geleden

Reactie op FrederikeV

Heeft Kruidvat ook.

6 jaar geleden

Bij AH en Kruidvat zijn luiers en/of doekjes regelmatig 1+1 gratis, en als het VIP koopavond is bij kruidvat gaat daarbij soms ook nog es 10 of 20 procent korting extra af, dus ik zou niet te veel inslaan. Binnenkort waarschijnlijk weer een goeie actie😉

6 jaar geleden

Voor de 1e 2 kids mocht ik altijd maar 1 en die zaten vanaf het begin goed. Onze 3e bleak een heel.kleintje en heeft een hele poos in maar 0 gezeten maar goed die heb je ook zo bij gehaald of dat iemand dat even voor je regelt

6 jaar geleden

Wat een goede tips!!! Mss een ander onderwerp (een beetje) maar over aanbiedingen gesproken; ik zie dat zuigelingen baby melk van nutrilon bij Etos ook in de aanbieding is ivm black friday (vanaf woensdag staat erbij maar wel muv stap1), nu vroeg ik me af of het kwaliteitsverschil tussen nutrilon en de melk van bv jumbo of Etos huismerk noemenswaardig is? De prijs is nogal de moeite waard om het te proberen, scheelt zo maar de helft.. iemand ervaring met die zuigelingenmelk?

6 jaar geleden

Wat een goede tips!!! Mss een ander onderwerp (een beetje) maar over aanbie ...
Er is een onderzoek gedaan vanuit de consumentenbond dat er qua voeding geen verschil zit in a merken en b merken. Nutrilon doet onderzoeken naar de voeding en is daarom duurder. Je kunt dit op de site van de consumentenbond vinden. Wij hebben daarom voor de oudste gewoon voor jumbo merk gekozen.

6 jaar geleden

Vooral de 1e pap zeg maar daar zit geeneens verschil in. Mag namelijk niet eens.

6 jaar geleden

Wat een goede tips!!! Mss een ander onderwerp (een beetje) maar over aanbie ...
Ik heb ook eens voeding van Etos geprobeerd, maar daar had hij snel weer honger van. Maar ik denk dat dit gewoon persoonlijk voor mijn kind is, de kwaliteit van de voeding is volgens mij even goed. Dus qua vitaminen enzo niet minderwaardig denk ik.

6 jaar geleden

Reactie op FrederikeV

Bol.com heeft wel vaker luiers in de aanbieding, ik bestel iedere maand een maandbox als ze in de aanbieding zijn, prijs is dan tussen €30-€35 voor 116 stuks. Wel maat 5, geen idee meer of dat duurder of goedkoper is dan maat 1. Voor de aankomende kleine doen we precies hetzelfde. Wel al handig om op tijd in te slaan natuurlijk 😊