15 Reacties

5 jaar geleden

Vallen en stotengel van A. Vogel

5 jaar geleden

Heel stom misschien maar wij smeren een beetje boter als onze dochter weer eens gevallen is. Het gebeurd nou eenmaal gewoon op deze leeftijd. De boter zorgt ervoor dat er geen/bijna geen bult komt en de blauwe/rode plekken zijn ook vaak snel weer weg. Een tip van oma zegmaar.

5 jaar geleden

Arnica (kids), als je de gel hebt kan je hem in de koelkast bewaren en werkt het ook gelijk verkoelend. Dit is een homeopatische zalf speciaal voor blauwe plekken en kneuzingen. Je hebt het van verschillende merken

5 jaar geleden

Reactie op Amber3107

Heel stom misschien maar wij smeren een beetje boter als onze dochter weer ...
Inderdaad boter!

5 jaar geleden

Gaat vanzelf wel weer over en weg. Kleine van ons heeft ook regelmatig een blauwe plek. Soms zelf 3 op een rij 😂

5 jaar geleden

Blij om te lezen dat mijn dochter dus niet de enige is met vaak een blauwe plek/bult haha. Ik smeer er ook boter op, werkt prima. Koelen wil ze hier ook niet graag..

5 jaar geleden

Arniflor van vsm 😊

5 jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️ eigenlijk doen we er niks op 😅

5 jaar geleden

Vallen en stoten gel van a.vogel. ik werk op de kinderopvang en die gebruiken wij daar regelmatig. Werkt echt super goed. En vaak is de zwelling zo weg

5 jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️ eigenlijk doen we er niks op 😅
🙋🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik koel het meestal met koud washandje en smeer er dan vallen en stoten gel op. Maar hoort erbij hoor. Mijn kleine valt zo vaak (leren lopen). Je leert met vallen en opstaan

5 jaar geleden

Arnicaforce van a Vogel

5 jaar geleden

Hier ook een kleine brokkenpiloot. Wij smeren Vsm gel vanuit de koelkast

5 jaar geleden

Smeer eigenlijk niks erop... meestal is de blauwe plek wel met een dag weer weg 🤭

5 jaar geleden

Reactie op Amber3107

Heel stom misschien maar wij smeren een beetje boter als onze dochter weer ...
Halvarine of margarine?