36 Reacties

5 jaar geleden

Hier nog een!

5 jaar geleden

Bijzonder dacht dat het aan mij lag maar heb hier zins deze week ook last van ben bijna 14 weken

5 jaar geleden

Ik heb het als ik moet niezen! 🤷🏼‍♀️😅

5 jaar geleden

Ik heb er ook heel erg last van gehad! 😮 Maar nu is het wel iver sinds 2 weekjes. Ben nu 13.5 week zwanger 🤰🏽

5 jaar geleden

Reactie op Blijemama94

Oh jeetje...

5 jaar geleden

Ja hier ook, het enige moment dat ik het niet kan tegen houden

5 jaar geleden

Hier nog 1! Echt irritant, laatst gewoon onder de douche tanden poetsen.. was helemaal niet misselijk ofzo, maar boem hele douche er onder.. vind dat zo kut 🤢

5 jaar geleden

Hier ook juist hetzelfde! 😬

5 jaar geleden

Ik heb dat ook. Ben nu 14.3 . Elke avond feest in de badkamer... in de ochtend gelukkig nergens last van . Heb geen tips voor je helaas. We weten waar we het voor doen, denk ik maar.. fijne zwangerschap

5 jaar geleden

Ik heb daar ook last van elke ochtend het zelfde liedje braakneigingen bij mijn tandenpoetsen. Bij mij helpt het en beetje als ik eerst iets eet en drink en dan en tijd wacht om tanden te poetsen.

5 jaar geleden

Wauw, ik lig echt nét in bed.. te bekomen van een paar kokhals-reflexen die elkaar opvolgen sinds het tandenpoetsen! Ik heb hier echt pas sins deze week last van (week 12) en dacht al dat ík vreemd was, om bij dit soort dingen last te krijgen van braakneigingen. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!

5 jaar geleden

Reactie op Blijemama94

ja ik heb dit ook! echt kotsneigingen dan.. en ik nies 100x zoveel als ervoor uiteraard 🙈

VRIEND

5 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb heel veel braak neigingen, maar geef zelden over. Ik heb het als ik pillen inneem, tanden poets, een bepaalde geur ruik, als ik van binnen naar buiten ga, als ik aan het eten ben. Zoooooo irritant. Ik ben 12,5 week en sinds deze week lijkt het iets minder. Maar gisteren nog 4x gehad.

5 jaar geleden

Yup ik ook! Vooral de avond heb ik het,super irritant

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Maar met tandenpoetsen heb ik het m'n hele leven al 😅 nu tijdens de zwangerschap is het wel erger, ook vooral met geuren, geurassociaties, de poepluiers van m'n dochtertje, na het eten en soms random. Ben nu 15 weken en kan niet zeggen dat het heel veel minder is geworden. Ik ben gelukkig niet misselijk, maar dat gekokhals is wel om gek van te worden.

5 jaar geleden

Jep hier ook.... al is het nu minder dan bij m’n dochter. Nu nog lastiger onder de douche. Moet heel vaak braken dan.

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Maar met tandenpoetsen heb ik het m'n hele leven al 😅 nu t ...
Ik had dit inderdaad ook altijd al, al lijkt t nu erger ..

5 jaar geleden

Ja heb daar ook last van! Voornamelijk als ik de achterkant van mn kiezen poets, dus dat doe ik nu heeel zachtjes 😬

5 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde. Voor mij was dé oplossing: elektrisch poetsen. Het is nu zo goed als over! Mijn zus (= niet zwanger) heeft er ook last van trouwens. Schijnt een hormonaal dingetje te zijn bij meerdere vrouwen.

5 jaar geleden

Ik had hier ook heel erg veel last van. Uiteindelijk heb ik mezelf een extra zachte tandenborstel gehaald en dit helpt echt wel!