5 Reacties
één jaar geleden
Heeft die niet pijn aan ze billen? Mijn zoontje heeft soms last van rode billen misschien dat dat het is... of erover prsten met hem jeukt je luier of heb je pijn..
één jaar geleden
Heeft hij nog een slaapzak aan? Dan de rits op de rug en/of binnenstebuiten aan trekken. Anders geen tips!
één jaar geleden
Reactie op miss1tessa
Heeft die niet pijn aan ze billen? Mijn zoontje heeft soms last van rode bi ...
Als het goed is geen pijn. Maar nu je schrijft over jeuk... hij doet dit nu sinds hij luierbroekjes heeft in plaats van luiers..🤔
Zal morgen eens weer luiers proberen ipv luierbroekjes. Kijken of hij het dan weer doet.
Dank jullie wel voor het meedenken!
één jaar geleden
Denk dat dit een teken is van bezig zijn met zindelijk worden. En mijn zoontje trekt alles behalve Pampers uit, hij vindt goedkopere luiers niet fijn 🙈 mijn zoontje mag overdag als we thuis zijn kiezen of hij in zijn luier wil lopen of zonder luier maar in bed is de regel dan de luier moet aanblijven. Soms trekt hij hem nog wel uit maar hij leert er ook van… heb inmiddels twee waterdichte hoeslakens van de Hema maar eigenlijk deed hij het maar een paar dagen en sindsdien niet meer. Dus de wel bekende fase weer 😃