8 Reacties

2 jaar geleden

Wat akelig! Ik zou even contact opnemen met je huisarts. Bij mijn zoontje hield het ook 6 dagen aan (wel n tijdje geleden, in januari dacht ik) en hij kreeg toen een middeltje tegen het spugen en ORS, daar knapte hij toen aardig van op! Veel beterschap gewenst!

2 jaar geleden

Reactie op Geeke89

Wat akelig! Ik zou even contact opnemen met je huisarts. Bij mijn zoontje h ...
Bedankt voor je reactie! Ik ga morgen even bellen idd

2 jaar geleden

Bij ons heeft een buikgriep ook wel eens langer dan twee dagen aangehouden. Ik let er wel altijd op dat er voldoende vocht binnen blijft.

2 jaar geleden

Buikgriep kan wel 7 dagen duren, appelsap verdund is beter dan de zakjes ORS, mocht je kleine uitgedroogd of versuft raken dan per direct HA bellen.

2 jaar geleden

Mijn zoon en ik hadden ook buikgriep gehad. En dat is 5 dagen geduurd. Ik denk dat wel verstandig is om HA te bellen, want die kleine kan heel snel uitgedroogd worden, asl ze geen voldoende vocht naar binnen krijgt. Mijn zoon heeft ORS en twee andere middelen gekregen( een tegen het spugen en een tegen de koorts). Veel beterschap gewenst!

2 jaar geleden

Onze zoon is net aan het herstellen! Bij ons duurt het inmiddels 7 dagen. Mannetje hield heeeelemaal NIKS binnen! Veel waterijsjes geven raadde ze aan bij de HAP! Veel succes en beterschap 🍀❤️

2 jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reactie, ik let uiteraard goed op uitdroging.. ze wil zelf gelukkig wel eten en drinken niet veel maar wel wat... ik ga morgen de HA bellen voor advies ook

2 jaar geleden

Buikgriep duurt helaas 7 tot 10 dagen! Mijn kleine heeft het ook al 2x gehad in 4 weken tijd (thanks to kdv🤷🏽‍♀️🤪)