17 Reacties

5 jaar geleden

Earosleep matrasje en hoeslakentje

5 jaar geleden

Van ons slaapt ook op zijn buik. Toen wij hem ook zo een keer troffen dachten wij ook van eng. Als we hem nu zo zien liggen draaien we zijn hoofd een beetje. Na een paar keer doen ligt hij nu ook met zijn hoofd naar een kant toe. Zodra hij zelf kan omdraaien dan kan hij prima op zijn buik slapen. ( We leggen hem altijd op zijn rug in zijn bed ) Maar idd in de gaten houden.

5 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Ja inderdaad hebben wij ook.

5 jaar geleden

Reactie op Michellevz

Ja inderdaad hebben wij ook.
Wij ook!

VRIEND

5 jaar geleden

Haha wat een grapjas! Volgens mij kan het geen kwaad, de kracht en besef is er nu om terug te draaien. Maar of ik me er zelf prettig bij zou voelen... Nee... Aerosleep is een idee, maar is niet bewezen. (Maar wat is er wel goed uitgezocht🤷) aan de andere kant hoorde ik ook weer dat je juist niet aerosleep moet doen, omdat ze dan duidelijk weten dat ze hun hoofd moeten draaien omdat ze geen lucht krijgen? Geen idee wat je moet volgen. Zelf zou ik zonder aerosleep doen en een camera ophangen om het even in de gaten te houden, naar een paar slaapjes krijg je meer vertrouwen. Maar dat is stoer praten van mij want ik zit niet met zon grapjas. Ik had CB gevraagd bij twijfels!

5 jaar geleden

Aerosleep is een grote marketing, dit werkt niet. Het geeft hooguit een veiliger gevoel. Er zijn al verschillende onderzoeken geweest. Daarnaast als je Aerosleep zelf contacteert zullen ze ook nooit toegeven dat dit helpt voor het ademen. ( Ze claimen dit ook niet ) Het is alleen een ademend matras/topper. Het ventileert dus. Maar dat geld ook voor een ademend matras van elk ander merk.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje88

Aerosleep is een grote marketing, dit werkt niet. Het geeft hooguit een ...
Dit had ik ook al gelezen als ik wat opzocht..

VRIEND

5 jaar geleden

Geen ervaring hiermee. En geen idee of het volgende werkt (maar proberen kan geen kwaad denk ik). Onze dochter had een voorkeurshouding (toen ze op haar rug lag) en wij hebben toen ook steeds het hoofdje gedraaid, die ze dan weer terug draaide. Uiteindelijk is de fysio gekomen. En die gaf aan dat ouders vaak het hoofdje draaien, maar dit geen zin heeft. Wij moesten de bekken/heupjes kantelen naar de juiste kant en dan draait het hoofdje juist. En dit klopte in ons geval wel. Het was een geweldige tip. Of dit ook met buikslapen werkt... geen idee. Succes😊

VRIEND

5 jaar geleden

Onze dochter ook! Ik werd gisteren s nachts wakker en schrok me kapot toen ik haar zo zag liggen! Afgelopen nacht weer... Ze kan goed omrollen, dus ze zou zelf haar hoofdje opzij moeten kunnen draaien... Ik leg haar in ieder geval wel anders als ik het zie. Maar geen idee hoe lang ze s nachts al zo lag. We moeten er denk ik maar op vertrouwen dat ze hun hoofdje draaien als t te benauwd wordt? 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Hier ook zo'n grapjas.. ik laat haar liggen, maar check wel telkens of ik haar zie ademen 😅

5 jaar geleden

Dit doet mijn dochter ook sinds een paar dagen! Doodeng! Als ik haar Hooft naar opzij draai ligt ze 5 minuten later weer zo. Ik laat het nu maar zo. Probeer erop te vertrouwen dat ze zelf haar hoofd draait als ze benauwd wordt

5 jaar geleden

Jaa Bram ook ineens, ook wel met zn hoofd opzij, maar ook met speen en al in t matras 😳🥴 Als ik hem omdraai wordt hij vaak wakker, dus draai nu alleen zn hoofdje en laat hem verder op zn buik liggen

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje88

Aerosleep is een grote marketing, dit werkt niet. Het geeft hooguit een ...
Als je je gezicht in de Aerosleep drukt, kan je zelf ook nog goed doorademen. Bij het normale matrasje met hoeslaken die wij voor de wieg gebruikten toen mijn zoontje net geboren was, ging het ademhalen echt veel moeilijker als je je gezicht erin drukte. Kwestie van zelf uitproberen.

5 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Dat hebben we ook voor alletwee onze kindjes. Kan ook met een dunne katoen hoeslaken. Bij de oudste is nu handig als Matrasbeschermer.

5 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Als je je gezicht in de Aerosleep drukt, kan je zelf ook nog goed doorademe ...
Ja, hebben we ook zelf uitgetest.

5 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Als je je gezicht in de Aerosleep drukt, kan je zelf ook nog goed doorademe ...
Klopt, wij hebben ook getest toen we hem net gekocht hadden, je ademt er makkelijk doorheen

5 jaar geleden

Volgens de Consumentenbond helpt aerosleep niet. Wij hebben de matras van Ikea die als beste uit de test kwam met daarop een airgosleep matrastopper want die werkt volgens de Consumentenbond wel en daar dan een gewoon katoenen hoeslakentje over