13 Reacties
5 jaar geleden
Mijn zoontje van 3 ook, heel erg vervelend. In elk geval om bed te beschermen een waterdichte molton, in de nacht extra verschonen, tegenwoordig doe ik hem 2 luiers om en geef ik hem na 17 u minder te drinken. Maar dat gaat voor jou niet lukken, ik ben benieuwd naar andere tips
5 jaar geleden
Ik werk in de zorg, zijn wel wat andere luiers aangezien het volwassenen zijn, maar wat kan helpen, is een luier goed om, de onderste, de andere eroverheen andersom 😊
5 jaar geleden
Ik heb op de afdeling continentiezorg gewerkt. Dit wil bij "oudere" wij adviseren bij buikslaper idd de luier achterstevoren om te doen.. twee luiers heeft geen zin want hierdoor is de kans op lekkage alleen maar groter. Sowieso de plasser naar beneden laten wijzen, maar dit moet altijd. Wat je ook nog kan doen is kraamverband in de luier (zonder plastic onderkant) zodat je de opname capaciteit van de luier vergoot. Goed kijken of de luier ook goed passend is. Te grote en te kleine luiers lekken sneller door.. ik hoop dat je er wat aan hebt!
5 jaar geleden
Ik volg, wij hebben hier een dame van 17 weken die op haar buik slaapt en sinds ze de nachten door slaapt wordt ze ook altijd nat wakker!
5 jaar geleden
Mijn meisje slaapt ook op haar buik en met pampers pure blijft ze droog. Ik doe de nachtluiers altijd goed hoog aan de voorkant, maar dat lijkt me dat je dat ook wel doet
5 jaar geleden
Met mijn oudste al 2 jaar hetzelfde probleem. De kruitvatluier absorberende beter maar loste het probleem niet helemaal op. Ook een dubbele luier waarbij 1 omgedraaid geprobeerd. Nu doen we snachts een dubbele luier aan waarbij we in de 1e gaten knippen zodat deze doorlekt naar de 2e. Dat gaat meestal goed :)
5 jaar geleden
Ons meisje ligt nu ingebakerd te slapen maar als ze niet meer ingebakerd zal slapen uiteindelijk denk ik dat zij ook het lekkerst op haar buik zal liggen.. maar ik dacht dat dit snachts sowieso zonder toezicht niet mocht.. ze is erg sterk in haar nek en kan zichzelf al goed op drukken Ze is nu 16 weken