21 Reacties

5 jaar geleden

Modu blokken :-)

5 jaar geleden

Driewieler met duwstang☺️

5 jaar geleden

Ik lees even mee 😅. Hier ook nog eigenlijk niks. We hebben tot nu toe alleen een ballenbak gehaald 😁. Hij heeft al eens bij familie in een ballenbak gezeten en hij vond het geweldig.

5 jaar geleden

Houten loopfietsjes en een water/zand tafel. Tweeling vandaar het meervoud

5 jaar geleden

Accu auto ❤️ de oudste ook gegeven toen hij 1 werd, beste cadeau ooit! Haha

5 jaar geleden

Heb er toevallig net een foto van gemaakt! Loopbakfiets (2e hands) Blokken (gratis) Gereedschapsetje (kruidvat) Bounce koe Treinbaan (Action) Watertafel trolley (Action) Vind het wel genoeg zo!👌🏼🤣

5 jaar geleden

Reactie op mien-24

Driewieler met duwstang☺️
Welke heb jij gekocht?

5 jaar geleden

Deze! 😍 Hij heeft 'm al wat eerder gekregen! Krijgt op z'n echte verjaardag nog wat andere dingetjes ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Lovelychar

Deze! 😍 Hij heeft 'm al wat eerder gekregen! Krijgt op z'n echte verjaarda ...
Deze hebben wij gekregen als kraam cadeau! Maar dan in de Mercedes variant! 🤩👌🏼

5 jaar geleden

Wij geven een puky loopfietsje met 4 wielen. Met onze oudste gaan we nog een cadeautje uitzoeken voor zijn broertje. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

5 jaar geleden

Deze hebben wij gekregen als kraam cadeau! Maar dan in de Mercedes variant! ...
Jaa. Zo leuk, onze oudste had er ook 1, en die heeft er echt jaren plezier van gehad! 😍😍😍

5 jaar geleden

Onze dochter krijgt een zandbak met speelgoed voor in de zandbak. Van mijn ouders krijgt ze een loopwagen.

5 jaar geleden

Deze hebben wij gekregen als kraam cadeau! Maar dan in de Mercedes variant! ...
Die hebben wij ook als kraamcadeau gekregen 😜. Gebruiken jullie hem al?

5 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Die hebben wij ook als kraamcadeau gekregen 😜. Gebruiken jullie hem al?
Nee nog niet. Maar ik was hem eerlijk gezegd ook een beetje vergeten. Denk dat het al best wel kan! Gebruiken jullie hem al?

5 jaar geleden

Nee nog niet. Maar ik was hem eerlijk gezegd ook een beetje vergeten. Denk ...
Nee staat idd ook opgeborgen op zolder.. ik denk dat ik hem met mooi weer maar eens ga pakken haha 😆.

5 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Nee staat idd ook opgeborgen op zolder.. ik denk dat ik hem met mooi weer m ...
Haha ja same here! Ik denk dat hij het wel heel leuk vindt! Dus maar even uitproberen binnenkort 😄

5 jaar geleden

Boek van De dieren van Ingela, is hier een succes. Ook houten blokken van de Hema in de vorm van dieren is een aanrader.

5 jaar geleden

Hier rijden we al 2 dagen rond, hij vind 't fantastisch! 😍

5 jaar geleden

En ja, hij is nog niet jarig, maar 't is zo leuk, heeft hij r wat langer plezier van, haha. Op de dag zelf krijgt hij toch nog genoeg en hij heeft 't toch nog niet door ❤️😂

5 jaar geleden

En grote broer op z'n scooter mee! ❤️