16 Reacties

2 jaar geleden

Volg!

2 jaar geleden

Wij geven zelf een glijbaan en paw patrol loopscooter. Verder krijgt hij van opa en oma een trampoline en van andere opa en oma een piraten water tafel van little tikes :) Verder heb ik vooral voorleesboekjes, duplo en spulletjes van paw patrol op zijn lijstje.

2 jaar geleden

Houten treinbaan van little dutch en een ijscokraampje/winkeltje. Hij heeft al een keukentje en werkbankje waar hij heel veel mee speelt dus vonden dit wel een leuke aanvulling

2 jaar geleden

Ik volg ook! Wij geven een speelhuisje (welke zijn we nog niet uit) Paw patrol, glijbaan, duplo en smartmax staan voor nu op het lijstje

2 jaar geleden

Rijgkralen, kinetisch zand, Haba eerste spellen, kegel spel, boekjes, memory, speelzwembad, trampoline, glijbaan, schommel

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt een loopfiets en watertafel van opa’s en oma’s. Van ons krijgt ze een mandje op haar fiets en een helm. Verder op het verlanglijstje hebben we linkimals staan (die cijfers en letters doen), boekjes, play-doh, duplo en cadeaubonnen voor winkels waar ik graag kleding voor haar koop (Hema, H&M, prenatal).

2 jaar geleden

Ik zit te denken om stapelstein stapelstenen te geven.

2 jaar geleden

Ballorig abbonement ofzo

2 jaar geleden

Wij geven met de hele familie een houten speelhuis voor in de tuin,. Van de week een waterbaan van aquaplay gekocht (groot succes ook) houten treinbaan van little dutch is ook fantastisch

2 jaar geleden

Hier ook een houten speelhuis voor in de tuin en van m’n moeder en broers de ijscokar van Vtech, super leuk ding!

2 jaar geleden

Ik heb net een kinder picknicktafel besteld voor op balkon 😀

2 jaar geleden

Kralen om te rijgen! Een glijbaan, pratende Flop knuffel (Bing/flop fan hier) Poppenhuis, en een soort ballenbak met tent en tunnel! Leuk voor de dagen als het wat slechter weer is. Kan makkelijk opgevouwen worden ook. Zo opblaaszwembad met glijbaan en andere leuke dingen! Op psikhouvanjou.nl staat heel veel leuk hout speelgoed!

2 jaar geleden

Van de week zo’n opvouwbare kruiptunnel bij Ikea mee genomen. Onze dochter speelt er nu non-stop mee! Dus wellicht ook een leuk idee voor op het verlanglijstje! 😁

2 jaar geleden

Van mij krijgt ze er een speel maatje bij een maine coon. Ze is zot van katten en mama vond dit een leuk ras mama is ook bijna jarig dus gezamenlijk een beetje maar zo leert ze dus met dieren omgaan. Ze doet het goed met de 3 katten van haar moemi dus verwacht geen problemen met haar kat. Het is een vervroegde verjaardag want zondag mogen we om hem gaan. Spannend

2 jaar geleden

Een ijskar!

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt een step van ons en wat kleinere dingen. Die ben ik nog aan het uitzoeken, er is zo veel leuks 😅 Sowieso een boekje en een puzzel of een spelletje, misschien een tent of een kruiptunnel.. of een autogarage of iets 🤔 Van familie krijgt ze een keukentje en een watertafel 😁