10 Reacties
3 jaar geleden
Hey Jansss, wij willen voor een 3e gaan. En 6 dec heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Ik heb 22 dec mijn menstruatie gehad en sind een week erna met kruidvat ovulatietesten getest, elke dag om het niet te missen. Maar geen ovulatie opgespoord! Ik heb ook al een zwangerschap test gedaan maar ook negatief..
Ik vertrouw die van de kruidvat dus ook niet..
Nu overweeg ik clearblue te halen.. want bij 2e vond ik deze wel fijn. Ik lees graag mee!
3 jaar geleden
Ik heb deze ook gebruikt en 2x positief resultaat. Sowieso is de eerste test altijd een leeg rondje en daarna zou die moeten oplopen. Test je pas 2 dagen of al langer?
2 jaar geleden
Reactie op Jansss
Nee ik test al 5 dagen. Ik voel aan mn lijf dat het echt wel oploopt. Maar ...
En heb je nog doogetest en een piek gehad? Ik wil deze ronde beginnen met ovulatietesten en cb gehaald dus ben benieuwd naar je ervaring
2 jaar geleden
Reactie op Jansss
Wel doorgetest maar volgens de testen geen piek gehad. Ik ben heel benieuwd ...
Spannend!
2 jaar geleden
Dames hoe is het bij jullie?
Ik ben 2 dagen overtijd. Met clearblue zwangerschap testen test ik 'niet zwanger'.
Vanochtend met een early test een heeeeeel lichte streep. Vanavond met een andere early test weer helemaal niets.. ik denk wel steeds meer dat het wel raak is maar vind het zo vreemd dat ik vanochtend licht positief had en vanavond weer niet. We wachten af.. hoe is het bij jullie?
2 jaar geleden
Reactie op Jansss
Dames hoe is het bij jullie?
Ik ben 2 dagen overtijd. Met clearblue zwange ...
Spannend! Misschien nog laag hcg dat het alleen je alleen in ochtendurine licht positief test? Duimen maar! Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten en gister een positieve test gehad dus gistermiddag en vanavond nog even gezellig maken en dan wachten maar weer 😊
2 jaar geleden
Reactie op Sarah86-24
Spannend! Misschien nog laag hcg dat het alleen je alleen in ochtendurine l ...
Pff nou.. ik heb in totaal 3 testen gedaan. Allemaal heel licht positief. 3 dagen overtijd en nu ineens bruin bloed verlies en menstruatie krampen. Ik ben bang dat ie doorzet. Begrijp alleen die licht positieve testen niet zo goed..