Ik test al een paar dagen met de clear blue testen om te kijken wanneer mijn ovulatie zou zijn. De vorige ronde resulteerde dat ook in een zwangerschap en nu we graag voor een 2e gaan wil ik het weer op die manier proberen.
Vorige keer gebruikte ik testen met 2 streepjes. Deze keer gebruik ik clear blue. Maar eerlijk gezegd begrijp ik er geen bal van.
Via een app waarop ok bij houdt wanneer ik menstrueert zou vandaag mijn ovu dag moeten zijn. Clear blue gaf gisteren en vandaag een leeg rondje aan.
Ik zelf voel op dit moment en vanaf gisteravond enorm steken in mn buik en heb echt het idee dat het eraan zit te komen. Vind het alleen vreemd dat clear blue niets aan geeft. Herkent iemand dit? Kan het zijn dat er dus zeker wel vandaag of morgen een piek aan zit te komen?
Stiekem heb ik gisteren en andere naar de streepjes zitten kijken op de testen en die van gisteren was naar mijn idee 'positief'.
Sowieso weet ik wel dat wanneer het deze ronde niet raak is op deze manier dat ik weer de testen ga gebruiken die ik toen ook gebruikte..