13 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook een iets te klein hoofdje, was al te zien met de zwangerschap met gevolg elke 2 weken controle. Was verder niets aan de hand ze had met de laatste controle 11 maanden ook 43 cm hoofdomtrek. Mijn nichtjes hadden ook kleine hoofdjes en ik ook dus kan ook gewoon in de familie zitten. .

5 jaar geleden

Reactie op Joyce1990

Mijn dochter heeft ook een iets te klein hoofdje, was al te zien met de zwa ...
Hoe was je dochtertje verder op de gemiddelde lijnen? Zijn jullie ook naar het ziekenhuis geweest?

5 jaar geleden

Reactie op Maximetbos

Hoe was je dochtertje verder op de gemiddelde lijnen? Zijn jullie ook naar ...
Haar lengte was 72cm en gewicht 8.5 kg was met 11.5 maand... nee niet met haar zelf naar het ziekenhuis geweest alleen met de zwangerschap altijd, (vorige zwangerschap 7 weken te vroeg bevallen) en 1keer doorverwezen naar groningen door dat kleine hoofdje daarna nog een keer maar was het goed omdat het wel met haar eigen lijntje meegroeide zeg maar. . . Met de groei lijnen zit ze nu wel in het groene maar haar hoofdje zat er altijd wat onder en komt nu net weer wat in het groene..

5 jaar geleden

Mijn zoon had dit ook. Of heeft eigenlijk. Onderste lijntje en laatste 2x boog ie af.. cb geeft dit opgestuurd naar de kinderarts (alle metingen) en zij gaven aan dat ik me geen zorgen hoef te maken. Z’n ontwikkeling is verder helemaal goed namelijk, valt niet terug in dingen die hij leert en z’n schedelnaden waren ook goed (ofzo) ik weet er het fijne niet van. Ik weet wel dat mijn man en ik beide altijd kleine petten etc moeten!

5 jaar geleden

Reactie op Joyce1990

Haar lengte was 72cm en gewicht 8.5 kg was met 11.5 maand... nee niet met h ...
Ahh ok! Thanks voor je reactie :) fijn dat ze verder ‘goedgekeurd’ is! 😁

5 jaar geleden

Reactie op Babyvdl

Mijn zoon had dit ook. Of heeft eigenlijk. Onderste lijntje en laatste 2x b ...
Ahh dat is fijn om te horen zeg!! Thanks voor je geruststellende bericht! 😁😁

5 jaar geleden

Reactie op Maximetbos

Ahh dat is fijn om te horen zeg!! Thanks voor je geruststellende bericht! � ...
Moet zeggen.. heb t echt ‘moeten’ leren los laten hoor dit want de paniek was flink aanwezig ! Maar idd.. hij blijft ontwikkelen en t is niet zo dat ie iets leert en na een paar weken opeens niet meer dingen kan enzo. Dus z’n hersenen etc ontwikkelen goed. Dat stelt me toch wel gerust! En deze ook; vanaf een jaar controleren ze de metingen niet eens meer bij t hoofd kan je nagaan. Dan maakt t ineens niet meer uit. Nou heb ik wel gevraagd om een extra meting voor m’n eigen gemoedstoestand maar t was niet perse nodig!

5 jaar geleden

Reactie op Babyvdl

Moet zeggen.. heb t echt ‘moeten’ leren los laten hoor dit want de paniek w ...
Ohhh dat is ook bijzonder zeg!! Dat wist ik niet!

5 jaar geleden

Daarom.. maar een extra controle kan nooit kwaad hoor. Ben wel benieuwd wat ze jou gaan vertellen. Laat wel even weten!

5 jaar geleden

Reactie op Babyvdl

Daarom.. maar een extra controle kan nooit kwaad hoor. Ben wel benieuwd wat ...
Yes ga ik doen, we hebben a.s. Vrijdag de afspraak!

5 jaar geleden

Reactie op Maximetbos

Yes ga ik doen, we hebben a.s. Vrijdag de afspraak!
O wat goed dat je reageert! Ik was dit bericht alweer kwijt en was benieuwd of je je afspraak al hebt gehad. Hopelijk kunnen ze je deze week gerust stellen :) ik denk altijd maar; als er paniek was geweest hadden ze je dezelfde dag nog met spoed willen zien ;)

4 jaar geleden

En en en

4 jaar geleden

Hi, ben benieuwd hoe je afspraak is afgelopen?