7 Reacties
2 jaar geleden
Ja, ik doe dit. Ik heb een mooi schriftje gekocht bij de Hema en schrijf erin als er iets speciaals is gebeurd of als mijn zoontje is bijzonders heeft gedaan die dag.
Het is een normaal schriftje maar met een mooie kaft, en foto’s etc. zou je er gewoon bij kunnen plakken als je wilt.
2 jaar geleden
Ik schrijf met regelmaat een brief aan onze dochter. Hier in beschrijf ik hoe het met ons gaat, wat ons bezig houd en hoe het met haar gaat; haar favoriete woord, speelgoed, iets wat ze heeft geleerd of iets grappigs. De brieven bewaren we in een mooie bewaardoos. Er zitten ook briefjes bij van papa en opa/oma.
Op haar verjaardag doe ik er een verjaardagskaart in. De eerste geschreven op de dag dat ze is geboren en de volgende (over 2,5 week wordt ze 2 jaar) heb ik net gekocht.
Niet een dagboekje dus maar misschien ook leuk… Ik vind het zelf heel bijzonder om te mogen doen; de kleine details maar ook gewoon hoeveel ik van haar houd.
2 jaar geleden
Een oud-collega van mij heeft een mailadres gemaakt voor zijn zoontje en stuurt elke maand een mailtje naar hem. Als hij 18 is krijgt hij het wachtwoord van dit mailadres en kan hij alle brieven lezen. In deze digitale tijd is het (denk ik) makkelijker om even een mailtje te tikken dan te gaan zitten om een brief te schrijven. Daarbij zal het altijd in de cloud staan en kan het niet verbranden oid!
2 jaar geleden
Reactie op Floor92
Ik schrijf met regelmaat een brief aan onze dochter. Hier in beschrijf ik h ...
Heeeel mooi!