8 Reacties

2 jaar geleden

Vergeet je zonnebrandcrème niet😊

2 jaar geleden

Reactie op Gessel302

Vergeet je zonnebrandcrème niet😊
Hahaha jaa hele goeie! Zit gelukkig ook standaard in de luiertas! Als.mn hoofd niet vast zat

2 jaar geleden

Die van ons heeft op het strand een zwempakje aan +hoedje op en van die zwemschoentjes aangezien mevrouw steen vast door de schelpen en water wil gaan met der voeten haha voor ons zijn die schoenen dus eigenlijk onmisbaar Dat zou ik ook echt niet kunnen missen😅 Verder buggy luiertas , parasol ,water om der af te spoelen want ze zit altijd helemaal onder het zand.

2 jaar geleden

Reactie op Ellis_

Die van ons heeft op het strand een zwempakje aan +hoedje op en van die zwe ...
En heeft ze dat pakje dan de hele dag aan? Of met spelen uit of met slapen uit. Hoe doen jullie dat

2 jaar geleden

Oh wellicht een een bandje met telefoonnummer en naam er op of een anti wegloop lijn

2 jaar geleden

Reactie op Kellogs0306

En heeft ze dat pakje dan de hele dag aan? Of met spelen uit of met slapen ...
Gewoon de hele tijd aan( maar is dan wel zonder mouwtjes) of moet kouder zijn dan doe we er een zwemtruitje of vestje overheen Bij ons is het strand een stukje rijden en ze slaapt niet op het strand dus wij gaan vaak na der slaapje weg ( doen er dan eerder naar bed dan normaal dan is ze max 1 uur wakker) en de terug weg spoelen we der af pyama aan dan slaapt ze in de auto en leggen we der over in bed voor de nacht

2 jaar geleden

Reactie op Kellogs0306

En heeft ze dat pakje dan de hele dag aan? Of met spelen uit of met slapen ...
En ze heeft een bandje met haar achternaam en onze telefoonnummers erop

2 jaar geleden

Dit bericht is al wat ouder maar.. Hoe is jullie dagje strand verlopen? Ik ben in tussen zelf meerdere keren al geweest met mijn zoontje, ook als het wat minder lekker weer is. De mijne slaapt dus niet op t strand die vind alles veel te leuk. Hij speelt voornamelijk met zn strand speelgoedjes we wandelen even naar t water. Echt uitgerust kom ik er dus zeker niet vandaan haha..