3 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Laat mij maar even aftrappen dan:
Ik wil graag even klagen over de periode waarbij ons zoontje van 1 naar geen middagslaapje gaat. Soms slaapt hij wel en vaak ook niet.
Als hij wel slaapt dan slaapt hij die avond pas om 21/22 uur en als hij niet slaapt dan is hij 💩 vervelend. Hij luistert nergens naar, gooit met vanalles en naar bed gaan is één groot drama.
2 jaar geleden
Ons zoontje van 2,5 is met 33 weken geboren hij doet het na omstandigheden super goed maar die mooie roze wolk die is nog altijd ver te zoeken. Nu oververwachts zwanger van de 2e wat natuurlijk super bijzonder is maar alles behalve dan genieten. Ons zoontje slaapt nog altijd niet door komt minimaal 3x per nacht wil de hele dag mama met me beschadigde bekkenbodemspier is dit echt niet ideaal. Bukken en op de grond spelen lukt niet. Hem dragen is erg vermoeiend. Van nee zeggen wordt die boos en gaat hij zo erg huilen dat die uiteindelijk moet overgeven. Dat negeren werkt ook niet hij eet slecht sommige dagen super goed andere dagen wil die alleen melk. Ben soms zo hopeloos dat ik niet meer weet wat ik moet doen hij zit al op een mkd, werken met pictogrammen bord, krijgt bloesem druppels op wat hij nodig heeft, reinigen regelmatig het huis met witte salie. Alternatieve geneeswijzen ook al geprobeerd nu zeggen de speciale therapeut op zijn kinderopvang die gedrag kunnen aflezen dat hij een veilig gevoel mist, hij heeft 3 maanden in het ziekenhuis gelegen waar ik heb alleen moest achterlaten nu zoekt die als maar geborgenheid op en een veilig gevoel en dat is er bij mama en niet bij papa. Tegen prikkels kan hij niet en het is soms lastig te zien dat mensen om ons heen wel van alles kunnen doen wat ons niet lukt.