11 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag mee. Hier ook onrustig en vroege vogel. Hebben geen slaapzakje meer.

3 jaar geleden

Een dekbed wordt afgeraden tot twee jaar? Wij gebruiken een katoenen deken in een hoeslaken. Werkt prima:)

3 jaar geleden

Ik heb een deken met een dekbedovertrek gedaan, helpt zoveel! Ze ligt er heerlijk de hele nacht onder

3 jaar geleden

Hoeslaken*

3 jaar geleden

Reactie op IsmayLinnenkamp

Ik heb een deken met een dekbedovertrek gedaan, helpt zoveel! Ze ligt er he ...
Dus gewoon zoals een normaal bed en nog een speciaal dekbed? En was het eerst nog wennen?

3 jaar geleden

Reactie op Anneliesje11

Dus gewoon zoals een normaal bed en nog een speciaal dekbed? En was het eer ...
Ik heb haar in het ledikantje met een ledikantdeken (geen dekbed) van katoen en eromheen heb ik een hoeslaken gedaan van ledikant formaat. Verder slaapt ze ook nog in een slaapzakje. Nu ligt ze daar nog heerlijk in. Voor de winter lekker warm, maar denk dat ze in de zomer te oud wordt voor een slaapzak. Hoop dat dit jou ook gaat helpen!😘

3 jaar geleden

Reactie op IsmayLinnenkamp

Ik heb haar in het ledikantje met een ledikantdeken (geen dekbed) van katoe ...
Ze sliep binnen 2 nachten weer een stuk lekkerder door😊

3 jaar geleden

Ja hoor, mijn dochtertje ligt nu een paar weken onder een dekbed. Hangt ook van je kindje af denk ik. Mijn dochtertje kruipt onder haar deken uit als ze het te warm vind. Onze kamers zijn heel koud en een winterslaapzak vind ze te warm dan wordt ze juist wakker en kan ze niet meer slapen. Heb wel het dekbed een stuk onder het matras liggen zodat ze er niet onder kan komen.

3 jaar geleden

Reactie op Jnine

Ja hoor, mijn dochtertje ligt nu een paar weken onder een dekbed. Hangt ook ...
Hoe ben je daar allemaal achter gekomen wat fijn voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Anneliesje11

Hoe ben je daar allemaal achter gekomen wat fijn voor je!
Ik ben begonnen met de middagdutjes voor een week onder het dekbed en dan goed in de gaten houden wat ze doet. Na een week zag ik heel goed dat ze heel goed zelf eronder uitkroop en heb ik haar er snachts ook onder gelegd. Ik doe wel echt deken een stuk onder het voeten eind zodat ze er echt niet onder terecht kan komen.

3 jaar geleden

Wij hebben dekbed van dekbeddiscounter. Gewoon in zn ledikantje. Hij slaapt sindsdien weer heerlijk door de nachten. Hij is 1,5jaar.