5 Reacties
2 jaar geleden
Zeker. Naar ons inziens heel belangrijk voor de ontwikkeling!
Onze dochter is gek met onze schapen, katten en kippen. Elke dag helpt ze mee eten te geven. We hebben nu 2 lammetjes en daar speelt ze mee. De lammetjes komen graag bij haar en zijn wat voorzichtiger naar ons. Wij vinden het heel belangrijk dat ze met dieren opgroeit. Ze rijdt ook op de Shetlanders van de buren. Dan hou ik haar nog wel vast bij haar rug. Wij wonen in een buurt met veel land en dieren.
2 jaar geleden
Ja hahaha ik heb een kleine meid en die is helemaal gek op vogels en eenden🙈.
Dus heb ik een paar weken geleden een parkietje aangeschaft.....en weet je hoe die heet?
Eend 🦆 want alles wat vliegt of veren heeft noemt ze eend🤣
2 jaar geleden
Ons zoontje is al vanaf baby met onze katten en mijn paard. De hond is er gekomen toen hij 9 maand was. Ik moet wel zeggen dat ik op deze leeftijd van bijna 2 wel vaak moet zeggen aaien. Hondje niet pijn doen, rustig naar de poes gaan. Dus ja. Hij helpt wel enorm graag met de kat eten te geven en de kattenbakken te doen. 😂
2 jaar geleden
Reactie op Indrah
Ons zoontje is al vanaf baby met onze katten en mijn paard. De hond is er g ...
Ja hier ook heel herkenbaar in begin bij m’n schoonmoeder wou ze de kat aaien maar was het eigenlijk slaan heb ook moeten zeggen aaien en handje pakken en voor doen nu doet ze het wel prima en geeft ze altijd zoentjes en is ze er super lief mee