12 Reacties

2 jaar geleden

Wat ze aan heeft, lijkt me best warm.. en dan nog een deken over.. Hoe warm is het op haar slaapkamer? Ik zou anders proberen om alleen een romper met lange mouw aan te doen in de slaapzak als ie zo dik is. Voor overdag is een romper met korte mouw, dikke slaapzak en een normaal dekentje voldoende. Succes!

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt in een mouwloze slaapzak met korte mouwen romper en pyjamaatje (soms alleen top, geen broek) Deken heb ik nooit gebruikt, bij de oudste ook niet. Omdat ze idd het hele bed door gaan, haha. Maar ze voelen nooit koud aan, dus het is ook niet nodig. De oudste is vanaf 2,5 onder een dekbed gaan slapen ipv slaapzak en dat ging toen goed. Maar als je dochter het niet koud heeft, waarom wil je dan een deken of een slaaptunnel? Het bed door racen houdt vanzelf een keer op 😉

2 jaar geleden

Het is echt een fase, ik heb dit net een week lang gehad. Nu overgegaan op 1 slaapje overdag en ineens helemaal prima weer!

2 jaar geleden

Wat is de reden dat je haar onder een dekentje wil laten slapen? Wat ze aanheeft lijkt me warm genoeg. Hier een slaapzak en genoeg beweging 's nachts en dan is dat juist ideaal!

2 jaar geleden

Hier ook alleen slaapzakken☺️ nooit geen dekens. Warmere dagen alleen romper....hele koude dagen pyamaatje. Bij allemaal zo gedaan...mijn oudste zoon wou nooit onder deken liggen en heeft denk tot zijn 9 in een gewone slaapzak gelegen....denk de geborgenheid.

2 jaar geleden

Onze dochter van 1,5 ligt ook in een slaapzak. Wij durven geen eens een dekentje gezien ze letterlijk door het hele bed gaat snachts 🤣 straks komt ze met der gezichtje eronder moet er niet aan denken. Deken/dekbed komt later wel 🙂

2 jaar geleden

Hier ook een jongetje dat het hele bed door woelt..deken is ook hier geen succes. Gewoon pyjama en dikke slaapzak aan, hij slaapt prima zo. Deken/dekbed gaan we wel proberen als hij naar een peuterbed gaat tzt

2 jaar geleden

Heeft ze het niet te warm? Lijkt me al warm genoeg. Misschien zelfs d'r sokken uit doen?

2 jaar geleden

Hoe koud is het op haar slaapkamer? Hier vrij warm, 19graden en kind slaapt in een romper met lange mouw en een hydrofielslaapzak, hij heeft het warm genoeg. Ook hij gaat het hele bed door, maar hij heeft daar geen last van, slaapt prima. Zolang ze goed slaapt, maakt het toch niet uit dat ze haar hele bed doorgaat? Maar ze benoemd het als onrustig, kan het ook zijn dat ze het te warm heeft?

2 jaar geleden

Lijkt mij ook heel warm wat ze aan heeft. Als mijn zoontje het warm heeft wordt hij nog onrustiger. Hij slaapt in een t shirt met dikke slaapzak (2,5 tog geloof ik). 16-18 graden op zijn kamer. Hij is heerlijk warm in zijn slaapzak.

2 jaar geleden

Hier ook geen deken. Vindt hij niet fijn. Nu een korte mouwen romper. Pyama en slaapzak

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt in een romper met een winter slaapzak. Soms korte mouw romper soms een lange mouw. Is voor hem meer dan genoeg. Elk kind is anders maar wat ze allemaal aan heeft klinkt erg warm.