12 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Een waarvan niet meteen de hele zijkant weg is, maar waar er wel nog een lage zijkant blijft en een gedeelte om dus in bed te klimmen Anders kan t zijn dat je kindje eruit kan vallen voor t draaien. Wel kun je losse zijkanten kopen ervoor. Maar dat moet je maar willen

VRIEND

5 jaar geleden

Heb ik ook naar gekeken toen we alles gingen bestellen. Ik dacht; handig, we nemen lekker de grote! Aangezien het Corona tijd was heb ik alles online geregeld met iemand van Babypark en die vertelde dat het niet altijd even handig is. Mocht je een wens hebben voor nog een kindje, dan is een doorgroei minder handig en is de normale fijn. Dan kan je kindje doorschuiven naar een wat minder babykamer en kan je baby in de huidige babykamer.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Heb ik ook naar gekeken toen we alles gingen bestellen. Ik dacht; handig, w ...

5 jaar geleden

Ik heb de Sundvik van ikea. Deze heeft drie standen. Mijn dochter heeft er dik 2 jaar in geslapen. Nooit uitgevallen (ondanks dat zijkant er helemaal af kan, zonder valrek dus, was geen enkel probleem).

5 jaar geleden

Niet helemaal je vraag maar onze dochter ging juist doorslapen toen we haar op haar kamertje hadden gelegd. Wij hebben een ledikantje van bopita, 120x60. Kunnen ze tot een jaar of 2 in.

5 jaar geleden

Onze oudste had een bedje van Ikea, eerst de hoge stand, toen de lage stand en op een gegeven moment de zijkant er uit. Nu mega trots op zijn peuterbed en de baby ligt weer in de hoogste stand van het Ikea bed. Ideaal!

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Heb ik ook naar gekeken toen we alles gingen bestellen. Ik dacht; handig, w ...
Oh dat is een goeie, daar had ik niet op die manier over nagedacht.. mooi ledikant hebben jullie trouwens!

5 jaar geleden

Reactie op ineke2309

Niet helemaal je vraag maar onze dochter ging juist doorslapen toen we haar ...
Oh echt? Kwam ze daarvoor in de nacht nog voor voeding of werd ze gewoon wakker? Misschien dat ledikant toch maar sneller aanschaffen 😇

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Hannah92

Oh dat is een goeie, daar had ik niet op die manier over nagedacht.. mooi l ...
Dankjewel😁! Hij is alleen nog ongebruikt, ze ligt in de Co-sleeper of haar wieg haha. Ja zo had ik het zelf ook niet bekeken, maar fijn dat de mensen van Babypark meer ervaring hebben/hadden dan ik😅.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Dankjewel😁! Hij is alleen nog ongebruikt, ze ligt in de Co-sleeper of haar ...
Deze is het trouwens in 60x120! Ik stuurde gisteren de doorgroei variant haha https://www.babypark.nl/kidsmill-modular-2-babybed-mat-zwart-zwart-60-x-120-cm.html
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op Hannah92

Oh echt? Kwam ze daarvoor in de nacht nog voor voeding of werd ze gewoon wa ...
Ja ze dronk nog om 23.00 en 5.00 en eerst heeft ze die van 5.00 laten vallen en na een paar dagen kwam ze om 23.00 ook niet meer. Ik vond het reuze spannend maar nu zitten we in een heerlijk ritme (kan zo weer anders, weet ik haha)

5 jaar geleden

Reactie op ineke2309

Ja ze dronk nog om 23.00 en 5.00 en eerst heeft ze die van 5.00 laten valle ...
Wauw dat klinkt als een droom, wat fijn zeg!! Zo jaloers, hier nog minimaal 2 keer wakker tussen 2300 en 700.. 😴