12 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Heb ik ook naar gekeken toen we alles gingen bestellen. Ik dacht; handig, we nemen lekker de grote! Aangezien het Corona tijd was heb ik alles online geregeld met iemand van Babypark en die vertelde dat het niet altijd even handig is. Mocht je een wens hebben voor nog een kindje, dan is een doorgroei minder handig en is de normale fijn. Dan kan je kindje doorschuiven naar een wat minder babykamer en kan je baby in de huidige babykamer.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op DeniseD
Heb ik ook naar gekeken toen we alles gingen bestellen. Ik dacht; handig, w ...
Ik heb deze: https://www.babypark.nl/kidsmill-modular-2-babybed-mat-zwart-zwart-70-x-140-cm.html?gclid=EAIaIQobChMIq6rJiMDG7AIVh7LVCh0PRwtBEAQYASABEgJz4fD_BwE in de normale variant. Ze hebben ook een doorgroei ledikant.
5 jaar geleden
Ik heb de Sundvik van ikea. Deze heeft drie standen. Mijn dochter heeft er dik 2 jaar in geslapen. Nooit uitgevallen (ondanks dat zijkant er helemaal af kan, zonder valrek dus, was geen enkel probleem).
5 jaar geleden
Onze oudste had een bedje van Ikea, eerst de hoge stand, toen de lage stand en op een gegeven moment de zijkant er uit. Nu mega trots op zijn peuterbed en de baby ligt weer in de hoogste stand van het Ikea bed. Ideaal!
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Hannah92
Oh dat is een goeie, daar had ik niet op die manier over nagedacht.. mooi l ...
Dankjewel馃榿! Hij is alleen nog ongebruikt, ze ligt in de Co-sleeper of haar wieg haha. Ja zo had ik het zelf ook niet bekeken, maar fijn dat de mensen van Babypark meer ervaring hebben/hadden dan ik馃槄.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op DeniseD
Dankjewel馃榿! Hij is alleen nog ongebruikt, ze ligt in de Co-sleeper of haar ...
Deze is het trouwens in 60x120! Ik stuurde gisteren de doorgroei variant haha https://www.babypark.nl/kidsmill-modular-2-babybed-mat-zwart-zwart-60-x-120-cm.html
5 jaar geleden
Reactie op Hannah92
Oh echt? Kwam ze daarvoor in de nacht nog voor voeding of werd ze gewoon wa ...
Ja ze dronk nog om 23.00 en 5.00 en eerst heeft ze die van 5.00 laten vallen en na een paar dagen kwam ze om 23.00 ook niet meer. Ik vond het reuze spannend maar nu zitten we in een heerlijk ritme (kan zo weer anders, weet ik haha)