11 Reacties

6 jaar geleden

Wat wil je er over weten?

6 jaar geleden

Reactie op T&S

Wat wil je er over weten?
Bijwerkingen, helpt het? Etc. Hoe was jou ervaring daarmee.

6 jaar geleden

Geen bijwerkingen, hielp meteen... deed perfect wat het moest doen. In de ochtend bevallen, tegen de avond ingenomen, en ‘niets gemerkt’...

6 jaar geleden

Reactie op T&S

Geen bijwerkingen, hielp meteen... deed perfect wat het moest doen. In de o ...
Dank je wel! Dit van te voren al doorgeven aan de VK als je dit wilt? Of wachten als je bevallen bent?

6 jaar geleden

Reactie op SvG-24

Dank je wel! Dit van te voren al doorgeven aan de VK als je dit wilt? Of wa ...
Ik wist op voorhand zeker dat ik geen borstvoeding wou geven. Dus ik heb dat ook laten noteren in mijn dossier. Ik was bang dat ze me in het ziekenhuis zouden proberen overtuigen en dat schuldgevoel wou ik echt niet... maar achteraf gezien, hebben ze me compleet de vrijheid gegeven. Ze vroegen tegen de middag gewoon eventjes ‘terloops’ of het ok was als ze savonds mijn pilletje brachten ipv ‘nu’. Zalig voorzichtig, en toch nog eens bevestigd dan van mijn kant. :)

6 jaar geleden

Reactie op T&S

Ik wist op voorhand zeker dat ik geen borstvoeding wou geven. Dus ik heb da ...
Ja ik weet het ook echt 100% zeker en toevallig zometeen afspraak bij de VK. Ik ga dit ook gelijk laten vastleggen aangezien ze elk moment kan komen. Dank je wel voor de info!

6 jaar geleden

Reactie op SvG-24

Ja ik weet het ook echt 100% zeker en toevallig zometeen afspraak bij de VK ...
Met plezier. 😘 Veel succes, geniet van je buikje nu je nog kan. ❤️

6 jaar geleden

Bij mn eerste patatje heb ik dit ook ingenomen.. heeft geduurd tot de 2de dag tegen ik niks merkte... maar dan zag ik ook geen drupje meer komen hoor. Werkt goed. Zal max 3 dagen duren voor het werkt normaal. Doet wel zn werk ;) heb dit toen vooraf ook aangegeven..

6 jaar geleden

Ik heb alleen ervaring met wat als je het niet neemt. Ik heb 8 weken met zoogcompressen gelopen voor het er niet meer uit liep of druppelde. Dus ik zou het lekker innemen.

6 jaar geleden

Ik lees voor het eerst iets over Dostinex. Bij mijn eerste geen borstvoeding gegeven, maar ook niet heel veel last gehad van stuwing hoor. Oké, een paar dagen strakke gespannen borsten en lekken.. maar was goed te doen. Je hoeft dus niet altijd veel last ervan te hebben.

6 jaar geleden

Ik heb dit geslikt voor ik zwanger werd wegens verhoogt prolactinegehalte (hormoon dat melkproductie regelt) en wel veel bijwerkingen ervaren. Heel moe, duizelig, neerslachtig en stemmingswisselingen. Het is best heftige medicatie.