8 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Is ze toevallig een keer uitgegleden? Ons zoontje heeft dit een tijdje gehad nadat hij bijna viel. Hierna heb ik hem zijn waterschoentjes aangetrokken en kreeg hij weer vertrouwen in de douche
2 jaar geleden
Hier ook opeens vanuit t niets. Douchen wil ze absoluut niet meer, alleen samen met mij. Doe haar nu vaker weer in badje. Weet dr nu af te leiden met bellenblaas, maar zodra ik haar haren moet wassen is het weer één en al gegil en gekrijs en springt ze letterlijk uit bad of de douche. 😩
VRIEND
2 jaar geleden
Ik heb er een spelletje van gemaakt.. ik sop eerst zijn haren in, pak een bakje en een washand. Ik geef hem de washand en zeg “snel voor de waterval komt, washand voor je ogen!”. Dan doet hij de washand voor zijn ogen en ik vul het bakje met water terwijl ik tel van 5 naar 0. Dan gooi ik het bakje over zijn hoofd en schreeuwt hij het uit van het lachen. Misschien kunnen jullie hier iets mee?
Het bakje is btw zo groot als een bakje waar druiven in zouden zitten in de supermarkt, anders kan je 20x tellen met een klein formaat 🥲