20 Reacties

5 jaar geleden

Hai hai. Wij hebben die van Ergobaby. Erg fijn en steunt op de goede punten. Hier kun je ook een behoorlijke tijd gebruik van maken omdat hij verstelbaar is.

5 jaar geleden

Ik heb een fijne draagzak van tula, veel gebruikt en plezier van gehad. En zo veel leuke prints! Ook graag doeken gebruikt, iets meer werk met aan doen, maar zit heerlijk, vooral als het nog baby's zijn.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Wij hebben een tula free to grow. Fijne draagzak! Wel voor mensen met een kort bovenlijf. Vriendinnetje heeft een lang bovenlijf en die had meer baat bij een draagzak van LennyLamb

5 jaar geleden

Mijn partner is bijna 2 meter lang, op advies van vrienden van ons, waarvan de man dezelfde lengte heeft, zijn wij voor de Stokke my Carrier 3 in 1 gegaan. Deze kunnen we allebei goed dragen.

5 jaar geleden

Hier bij m'n tweede draagdoeken gebruikt, uitgeleend, nooit weer teruggekregen... Als het goed is, krijgen we als kraamcadeau de free to grow van Tula. Daar zou mijn man ook mee overweg kunnen.

5 jaar geleden

Wij hebben de draagzak van stokke, is een hele ergonomische draagzak en geeft erg goede ondersteuning. Verder fijn en makkelijk in gebruik.

5 jaar geleden

Wij hebben de draagzak van Marsupi. Eenvoudig vastmaken met klittenband (super stevig) en dus heel eenvoudig aan/uit te doen en niets verstellen als iemand anders hem om doet. Ik ben 170 en mijn man is 190 en door de lange stroken klittenband is dit absoluut geen probleem. Geen bandjes, klikjes, etc want dat vind ik maar onhandig. Je kunt hem zowel voor als achter dragen en je kindje kan er heel lang in. Ook ergonomisch goed getest en neutrale kleuren.

5 jaar geleden

Wij hebben de explore van Tula heel fijn

5 jaar geleden

Wij hebben de free to grow van tula. Zijn hier erg tevreden over
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ook tula free to grow

5 jaar geleden

Ik heb de Mei Tai van Ilmaha, mijn vriend die van Baby Björn (want die wilde een stoere papa draagzak) en ik heb een rekbare draagdoek van Bam&Boe gekregen en dat is mijn absolute favoriet! Het is even oefenen met knopen maar nu draag ik m eigenlijk de hele dag als een soort kledingstuk over een tanktop zodat ik de kleine in en uit kan halen de hele dag door haha

5 jaar geleden

Ik heb een Kokadi, heel makkelijk met kliksysteem. En een geweven doek Hoppediz, oefening baart kunst. De Bykay vind ik ook erg gaaf. Hij mn 1e nauwlijks gebruikt, ben van plan om ze nu wel vaker te gebruiken. Lijkt me heerlijk en handig met een bijna 3 jarige peuter 🤣

5 jaar geleden

Reactie op CharH88

Ik heb een Kokadi, heel makkelijk met kliksysteem. En een geweven doek Hopp ...
Hier ook Kokadi. Fijn draagdoekenstof waardoor lekker zacht en soepel. Al snel en lang kunnen gebruiken

5 jaar geleden

Tula! Heel tevreden van

5 jaar geleden

Hier ook tula en fan ervan! In babywinkels zijn af en toe draagconsulenten die advies geven, daar kan je dan langs en verschillende proberen. Wellicht helpt het je een goede keus te kunnen maken.

5 jaar geleden

Reactie op Femke1989

Wij hebben de free to grow van tula. Zijn hier erg tevreden over
Die hebben wij ook! Heerlijke draagzak, makkelijk in gebruik en vanaf kleins af aan al te gebruiken!

5 jaar geleden

Ik heb de baby bag premaxx. Heerlijk om een korte wandeling mee te doen

5 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties, heb je Tula free to grow besteld 😀

5 jaar geleden

Wij hebben echt van alles geprobeerd bij de eerste. Draagdoek van Bykay, dat vonden we allebei echt vreselijk. Veel te veel gedoe met al die knopen en manieren om om te doen. Zat ook nooit lekker. Een Marsupi, die zat al een stuk beter! Maar ik moet wel zeggen dat als je kindje er in in slaap valt, je deze er dan niet uit kan halen door het kabaal wat het klittenband maakt. Ook wordt je kindje er al snel te groot voor en vond ik het al snel niet meer prettig voor mijn eigen rug. Een ringsling hebben we ook geprobeerd, vre-se-lijk! Krijg alweer pijn in mn nek als ik er aan terug denk...! Ook hebben we zo'n hangzak (monkey nog iets) gehad, die was voor de eerste maanden wel fijn, maar is voor in de zomer weer veel te warm en wordt ook al snel te zwaar... lang verhaal kort: uiteindelijk hebben we een Tula gekocht. Het is dat ik zwanger werd van de tweede waardoor mijn dochter na de 5e maand er toch echt niet meer in kon met mijn buik, maar wat een geweldig ding is dat! Zelfs met haar 12 kilo kon ik nog best behoorlijke wandelingen maken zonder pijn in mijn rug en ook zij zat er heerlijk in. Ik nam 'm overal mee naar toe en deze keer ga ik 'm zeker weer gebruiken! Ik heb nu zo'n baby insert erbij gehaald. Ze zijn wat prijzig, maar zeker het geld waard!!! (En anders kan je ze ook via Marktplaats krijgen). Goed dat je voor een Tula bent gegaan dus ;-)