36 Reacties
5 jaar geleden
Wij zijn er ook heel tevreden over! Makkelijk aan en uit te doen (in tegenstelling tot die van ByKay die we ook hebben). Ons zoontje stoppen we in de draagzak als hij jengelt / vecht tegen z’n slaapje en dan is hij binnen een paar minuten in slaap in de draagzak, hij vindt het heerlijk. En het is ideaal met boodschappen doen etc, je hebt je handen vrij.
5 jaar geleden
Reactie op Lisaarten
Wij zijn er ook heel tevreden over! Makkelijk aan en uit te doen (in tegens ...
Ja lijkt me ook zo handig. Ook voor na de voeding, dan moeten we haar 30 min rechtop houden. Zeker met warm weer vond ik dat op mijn arm erg lang en warm haha.
Is het is zon draagzak ook zo warm? De kleine ligt dan echt tegen je aan toch? Of zit er een stofje tussen?
5 jaar geleden
Wij hebben ook deze draagzak en zijn er heel blij mee! Ja, ook de draagzak is behoorlijk warm. Wij deden onze baby alleen met een romper aan in de draagzak (draagzak is een extra kledinglaag!) en alleen binnen (onder de 30 graden). Buiten was echt niet te doen.
Ik hoop dat je wat moois vindt. Tip: op facebook heb je twee groepen waar draagdoeken en draagzakken worden verkocht. Ik zie daar ook vaak een tula ftg langskomen. Groepen zijn draagliefde verkoopmarkt en draagdoekenmarkt.
5 jaar geleden
Reactie op SvM
Ja lijkt me ook zo handig. Ook voor na de voeding, dan moeten we haar 30 mi ...
Hij ligt tegen je aan, tijdens de meest warme dagen had hij alleen een luier aan en deed ik hem binnen wel er in bij huilen. Van doorhuilen raakt hij meer oververhit dan
van de draagzak;) en ik deed met die hitte een hydrofiele doek tussen ons (trouwens ook als ik hem in m’n armen heb voor het voeden tijdens die warme dagen), dan plak je niet zo aan elkaar.
5 jaar geleden
Wij hebben deze ook sinds een week of twee. Heb ‘m nog niet super vaak gebruikt maar tot op heden is hij heel fijn! Moest wel even uitvogelen hoe ik de baby erin kreeg als m’n partner niet in de buurt was. Kwestie van even ‘oefenen’, gaat nu super makkelijk.
5 jaar geleden
Wij hebben de tula, erg fijn! Makkelijk om zelf je kindje in te doen, maar ook makkelijk te verstellen zodat de partner hem ook kan dragen.
Wij hebben degene met gaatjes op de rug, zodat het beter ventileert.
5 jaar geleden
Ik heb de Tula free to grow en ben er super tevreden over! Makkelijk en snel om te doen, zit lekker en stevig.
5 jaar geleden
Wij hebben ook een Tula free to grow en zijn er erg tevreden over! Makkelijk in gebruik! Ook met 1 hand makkelijk vast te maken enz