4 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dreumes vind het fantastisch.. Wat dan ook meteen het probleem is: bleeeren als we weg gaan, woest met aankleden etc.. Buiten die laatste marteling, is het enig!

2 jaar geleden

Ik ga ook wekelijks met mijn zoontje van 19 maanden zwemmen. Hij vindt het geweldig. Het omkleden is wel even een karwei. Maar ik zorg altijd dat ik hem eerst omkleed, dan zet ik hem in de buggy(hebben ze hier bij het zwembad) met een banaantje en dan zelf omkleden. Dat is best te doen!

2 jaar geleden

Ik zwem al een tijdje met mijn zoontje. Het is zo leuk om hem zo te zien genieten. Bij ons mogen de buggy mee het zwembad in dus ik kleed hem meestal thuis om met zwembroek enz alleen moet je dan even opletten met de zwemluiers. Dus luier verschonen doe ik daar ook meestal makkelijke kleren joggingbroek en vestje. En voor en na het zwemmen eerst hem aankledenen in de buggy en dan kleed ik later mezelf om. Meestal liggen er omkleedmatten bij ons op de tafels bij het zwembad maar weet niet of dat bij elk zwembad is ook even afleiden met wat drinken helpt bij mij ook vooral na het zwemmen anders is mij zoontje nogal een draaikont. Hoop dat het je een beetje helpt. Ik zou zeggen gewoon gaan echt heel leuk.

2 jaar geleden

Echt goed om te gaan doen. Doe het al vanaf 3 maanden. Ik zorg dat als ik de kleine aankleed dat ik zelf alleen nog een handdoek om heb zodat ik opdroog en dan snel kan aankleden. Neem een koekje speeltje mee daar ff mee laten spelen dan moet het goed komen. Succes.