5 Reacties

2 jaar geleden

Dit had mijn dochter ook. Ze heeft vooral in de zomer last van eczeem. Zij had het vooral op haar been. Onder de billen en bij haar knieholte. De huisarts had ons hydro-vas creme gegeven ervoor, maar deed niet zoveel behalve vettig houden Zelf dacht ik aan waterpokken, omdat de huisarts uiteindelijk toch vond dat het geen eczeem is. Ook zag ik blaasjes.... De hydro-vas creme heb ik erop gedaan zodat het wel wat verkoelend was. Dochtertje heeft enorm veel lelijk plekken overgehouden op der benen

2 jaar geleden

Dit is hoe het er uit ziet. We hebben het zeker extra ingesmeerd 2 keer op een dag. Hopelijk trekt het later weg 😥😭

2 jaar geleden

Reactie op Ronielle

Dit had mijn dochter ook. Ze heeft vooral in de zomer last van eczeem. Zij ...
Ja ik twijfel ook of het eczeem is. Het lijken inderdaad meer op blaasjes. Maar opvang herkende dit wel als eczeem. Ik ga het zalfje proberen hopen dat het werkt. Jaa echt jammer van die plekken op dr benen hoop het ook voor je dat het met de tijd wat vervaagd. Die van mij heeft allemaal witte vlekken op dr armen door de hormoon crème 😔

2 jaar geleden

Raad je aan gebruik geen geparfumeerde shampoos meer mijn zoontje had er ook last van maar gebruik sinds kort neutral shampoo douche schuim. En wassen om de dag. Ook gebruik ik hydrogontison op de plekjes.

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook, sinds de zomer. We vermoeden dat dit komt door de warmte/zweet/zonnecrème enz. Wij hebben van de dokter de tip gekregen: wassen met mustela stelatopia en na elk bad insmeren met mustela stelatopia (een hele vette crème) en dan voor ze gaat slapen smeren wij cortisonezalf. Deze mogen we wel maar 5 dagen aan een stuk gebruiken daarna 2 dagen wachten als het dan nog niet weg is herhalen voor 5 dagen. Tot nu toe blijft het weg 🙏🏻 succes!