5 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee hier ook zelfde probleem met veel koort en verhoging

3 jaar geleden

Hier ook vaak oorontsteking, ik kreeg het advies te proberen om even een periode geen koemelk (of producten van) te geven. Geven nu amandelmelk, sojamelk etc en avondfles op basis van geitenmelk. Het schijnt dat er in koemelk een stofje zit wat een bepaald enzym in het middenoor afremt. Of het echt zo is weet ik ook niet, maar ik vind het een kleine aanpassing en het kan geen kwaad het te proberen. Misschien dat ze hier ook op kunnen testen?

3 jaar geleden

Reactie op pipo de clown

Hier ook vaak oorontsteking, ik kreeg het advies te proberen om even een pe ...
Ja mijn zoontje heeft koemelkallergie die krijgt sinds hij baby is al koemelk vrij dus die kan ik uitsluiten. Wel top van je voor je tip! Dankje

3 jaar geleden

Ik volg ook .. elke keer koorts hangerig meer ziek als beter Geen koemelk allergie Soms oorpijn volgens arts beetje rood geen ontsteking

3 jaar geleden

Herkenbaar. Ons meisje van 19 mnd ook al iedere keer ziek vanaf 9 mnd. 4 keer dubbele oorontsteking gehad en meerdere luchtweginfecties, astma/bronchitis. Veel ab kuren gehad. Ze is vaker ziek dan fit. Zo sneu voor haar en voor ons ook slopend. Dinsdag afspraak met huisarts voor plan van aanpak (misschien buisjes/kno/kinderarts/amandelen/allergieën?). Heel benieuwd wat er uit gaat komen want dit is niet te doen zo. Volg je gevoel als je het niet vertrouwd.