27 Reacties
Nieuwste boven Ik volg! Haha precies hetzelfde hier!
Jazeker! Hij was een klein beetje droog? Maar wel gewoon erg lekker! Maar ik hou van zoet! Ik vond het echt een aanrader, zeker voor die prijs!
Lekker! Maar wel erg machtig 馃槄 en heel makkelijk om er iets leuks van te maken!
Foto cake van de Hema is ook erg lekker! Kan je bijvoorbeeld ook je thema plaatje als foto doen.
We hebben de Red Velvet cake van HEMA in hartjes vorm besteld met een mooie foto collage erop van ons ventje 馃嵃馃い erg tevreden mee
Voor die prijs is het zeker een aanrader
Voor de kleine man een schnite ofzo gehaald bij de hema... kon die lekker met zn vingers in
Heerlijke taart en je kan hem zelf na wens maken. Ik had versiering etc bij xenos gehaald voor erop.
HEMA red velvet. Zelf versierd met zo'n versiermix van de AH en kaarsje van de Xenos. Deze taart is voor 24 personen. Je denkt dat ie veel te klein is als je 'm afhaalt, maar hij is 茅cht voor 24 personen. Heerlijk was ie!
Aanrader! Zelf spulletjes kopen om te versieren en je hebt een geweldige taart! Zeker voor die prijs
Ga hem ook nu leuk aankleden 馃槤馃槤. Thanks voor de ervaringen! 馃挄
Welke groottes hadden jullie besteld? wij willen 2 lagen, maar zitten te twijfelen of 8+16 niet te klein oogt....
Reactie op
Boysmom90
Welke groottes hadden jullie besteld? wij willen 2 lagen, maar zitten te tw ...
Op de foto van mij hieronder hebben wij 16 en 32!
8 en 16. Met macarons, schuimpjes en vers fruit
Reactie op
Lisanne04
8 en 16. Met macarons, schuimpjes en vers fruit
2 losse taarten op elkaar
Hoeft niet eens persee een dripcake te zijn. Je kan ook heel veel met bokkenpootjes of andere koekjes.
Voor mijn eigen verjaardag deze :)
Bij AH voor Pasen
Lekkere taart, leuk om te versieren en prima prijskaartje! Wij hebben enorme lol gehad met aankleden, haha!
We gaan dit jaar hetzelfde trucje weer uithalen. 馃榿
Heerlijk vonden wij m! 馃ぉ